SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces "Tele Magazynu"

Największy w Polsce dodatek telewizyjny, odnotował 45 % wzrost, przychodów z reklamy w okresie I-IV 2004 w stosunku do okresu I-IV roku ubiegłego

Tele Magazyn ma najsilniejszą pozycję wśród dodatków telewizyjnych do dzienników, zarówno pod względem czytelnictwa jak i nakładu.

Tytuł2003 I-IV 2004 I-IVI-IV 2004 do I-IV 2003
TELE MAGAZYN7 266 79310 534 78645%
TELE PROGRAM6 519 1929 007 57938%
TELE TYDZIEŃ12 098 90016 199 76034%
GAZETA TELEWIZYJNA6 853 8506 695 800-2%
źródło: Agora Monitoring.

Ukazuje się w 14 dziennikach regionalnych (także w 17 tygodnikach) i obejmuje swoim zasięgiem 12 województw.

Silna pozycja Tele Magazynu w tym segmencie rynku prasy została dostrzeżona przez reklamodawców.

Dołącz do dyskusji: Sukces "Tele Magazynu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl