Sukces "Wyborczej"

Nowa matura z "Gazetą Wyborczą" - sukces akcji

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W dniach 21-25 września *Gazeta Wyborcza" przeprowadziła akcję informacyjną o nowej maturze (w tym roku szkolnym całkowicie zmieniają się zasady egzaminu).

Od wtorku przez cały tydzień *Gazeta" dołączała książeczki z zestawami maturalnymi, a w sobotę - płytę CD-ROM z maturą próbną z 12 przedmiotów. Akcja promowana była na billboardach (słynna już czerwona bielizna), w telewizji i radiu. Projekt przygotowali Małgorzata Skowrońska z działu promocji *Gazety" i Wojciech Tymowski, redaktor działu krajowego.

Średnia sprzedaż *Gazety Wyborczej" w maturalnym tygodniu była bardzo dobra (według szacunków wydawcy wyniosła 483 tys. egz.).

- Sądzę, że na ten sukces składa się elektryzujący temat oraz siła naszej marki - komentuje Grzegorz Sroczyński, szef promocji *Gazety". - Edukacja od lat jest naszą specjalnością. Czytelnicy wiedzą, że piszemy informatory rzetelnie i, co równie ważne, ludzkim, zrozumiałym językiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu