SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukcesy "naj"

Udany 2002 rok

Mimo trudnej i bardzo konkurencyjnej sytuacji na rynku prasy kobiecej, w minionym roku "naj" odnotował wiele sukcesów. Za okres: styczeń - listopad 2002, w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku,  tygodnik odnotował największy przyrost liczby czytelników w swoim segmencie, bo aż o 23,2% (wzrost o 716 185 czytelników)*. Największy jest także przyrost wśród kobiet czytających tygodnik o 19,6% (wzrost o 480 093 czytelniczek). **

*(PBC General (SMG/KRC), 01-11.2002 (n=33 261) vs 01-11.2001 (n=33 476), COW, cała populacja, opracowanie G+J Polska)
**(PBC General (SMG/KRC), 01-11.2002 (n=17 050) vs 01-11.2001 (n=17 172), COW, kobiety, opracowanie G+J Polska)

Według danych ZKDP, tygodnik Naj zajmuje drugie miejsce pod względem sprzedaży, osiągając średnią w okresie styczeń-wrzesień 2002: 472 tys. sprzedanych egzemplarzy.

- Tak więc "naj" zanotował aż 53% wzrost sprzedaży w porównaniu z trzema pierwszymi kwartałami 2001 roku. Pismo zwiększyło o 4% swój udział w sprzedaży całego segmentu, kosztem dwóch największych rywali, tj. "Przyjaciółki" - spadek o 4% i "Pani Domu" - spadek o 5% (ZKDP,01-09.2002 vs 01-09.2001). Tygodnik "naj" zajmuje również drugą pozycję w segmencie tygodników kobiecych pod względem wpływów reklamowych. Od stycznia do listopada 2002r sprzedano 387 stron reklamowych. Wpływy reklamowe brutto za w/w okres wyniosły 23.292.000 zł. Dla porównania, "Przyjaciółka" sprzedała 345 stron (28.023.000 zł), "Pani Domu: 316 stron (21.055.000 zł), a "Tina" 251 stron (6.698.000 zł) (Expert Monitor, 01-09.2002, wpływy brutto bez autopromocji) - mówi Magda Malicka, Dyrektor Wydawniczy G+J Polska.

Od lutego kolejne zmiany w "naj" - pismo będzie drukowane na nowym papierze.

- Zmienia się także stopniowo layout pisma. Nie zmieniamy jego charakteru, ale chcemy, by nasz tygodnik był jeszcze bardziej elegancki i nowoczesny. Słuszność naszej strategii potwierdza stale rosnąca grupa czytelników "naj", dla których w nowym roku przygotowaliśmy mnóstwo niespodzianek. Już w styczniu rozpoczynamy, trwający cztery tygodnie konkurs organizowany wspólnie z Programem I Polskiego Radia. "Wielki Konkurs Tygodnika Naj i Zimy z Radiową Jedynką" trwać będzie od 27.01 do 21.02.03, a zapowiedzi na antenie programu I PR pojawiać się będą już od 27 stycznia. Ta zima może być gorąca dla naszych czytelników. Nasz konkursowy Bałwanek rozdzieli wśród grających 100 tys. złotych - dodaje Magda Malicka.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sukcesy "naj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl