Sukcesy stacji Agory

Udany start Blue FM. Gwiazdy w nowej kampanii Radia Trefl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe Radio Blue FM 106,1 rozpoczęło nadawanie wraz z Nowym Rokiem i wdarło się przebojem na rynek wrocławskich stacji radiowych. Po zaledwie trzech miesiącach ma największe udziały w rynku spośród lokalnych stacji radiowych, w swojej grupie celowej (Radio Track SMG/KRC, fala styczeń-marzec, grupa celowa: 25-45, miasto Wrocław) i ustępuje jedynie ogólnopolskiemu nadawcy - RMF FM. Jest również najdłużej słuchaną stacją radiową we Wrocławiu biorąc pod uwagę średni czas słuchania radia (źródło - j.w.).

- Najlepiej dobrana muzyka charakteryzuje to, co nadajemy, czyli przeboje Celine Dion, Garou, Phila Collinsa, Joe Cockera, Robbie Williamsa, Tiny Turner, Enrique Iglesiasa, Kate Ryan - to co najlepsze z dwu ostatnich dekad i nowości - mówi Alek Pawlikowski, dyrektor programowy rozgłośni. Cieszy nas, że słuchacze zaakceptowali Blue FM - prawdziwy ocean muzyki.

Radio Blue FM 106,1 we Wrocławiu należy do grupy stacji Blue FM, w których udziały ma Agora S.A. Nadaje w najbardziej popularnym w Europie formacie HOT AC.

Tymczasem w kwietniu ruszyła nowa kampania wizerunkowa trójmiejskiego Radia Trefl 103 oraz 99,2 Złote Przeboje. Ponad 150 nośników zakupiono w firmie Art Marketing Syndicate, druk zlecono firmie Print & Display. Kampania została przygotowana przez dział promocji radia.

Na terenie całego Trójmiasta i okolic pojawiły się billboardy z wizerunkami Elvisa Presleya, ABBY i Roda Stewarta. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Radia Trefl, jako stacji grającej Złote Przeboje, czyli największe przeboje lat 60-tych, 70-tych i 80-tych oraz wzrost znajomości marki.

Format radia grającego Złote Przeboje kierowany jest do słuchaczy w wieku 30-50 lat, którzy znają i cenią przeboje z lat 60-tych, 70-tych i 80-tych. W swoim targecie Radio Trefl jest liderem słuchalności wśród lokalnych stacji radiowych (Badanie Radio Track SMG/KRC, styczeń-marzec 2003, zasięg dzienny).

Nowa kampania promocyjna jest kolejnym krokiem w konsekwentnym kształtowaniu wizerunku Radia na lokalnym rynku.

Kampanii outdoorowej towarzyszy akcja antenowa w Radiu Trefl. Trzy weekendy w całości zostały poświęcone gwiazdom widniejącym na billboardach. Prezenterzy Radia Trefl przygotowali nie tylko najbardziej znane przeboje Elvisa, Roda Stewarta i ABBY, ale także wiele ciekawostek z ich życia i twórczości. Dla swoich słuchaczy mają także niespodziankę - do wygrania płyty z największymi przebojami tych gwiazd.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe