SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Super Cup 2018, Festiwal w Mrągowie i Mega Hit najdroższe w sierpniu w Polsacie

W cenniku reklamowym Polsatu na sierpień najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotów w blokach przy Super Cup 2018, Festiwalu Przebojów Weselnych w Mrągowie oraz w paśmie filmowym „Mega Hit”.

fot. polsat Article

Spotkanie z Super Cup 2018 Real Madryt kontra Athletico Madryt Polsat pokaże 15 sierpnia wieczorem. Maksymalną cenę za emisję 30-sek. spotu w tym paśmie ustalono na 38,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów).

Nieznacznie mniej, bo 38,1 tys. zł kosztuje najdroższa reklama w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”.

37,2 tys. zł kosztuje z kolei spot przy „Festiwalu Poprawiny w Mrągowie”, który będzie można obejrzeć na antenie Polsatu 18 sierpnia. Dzień wcześniej stacja pokaże „Festiwal Przebojów Weselnych w Mrągowie”. Wtedy maksymalna stawka za emisję spotu wynosi 35,7 tys. zł.

Tydzień później Polsat będzie transmitować „Festiwal Magiczne zakończenie wakacji z Polsatem i RMF FM – Kielce 2018”. 25 sierpnia pokaże „Świętokrzyską Galę Kabaretową” , a dzień później koncert „Przebój Lata RMF FM i Polsatu”. Spot przy kabaretach kosztuje 36,7 tys. zł, a przy koncercie – do 28,3 tys. zł.

W sierpniu stacja we wszystkie niedzielne wieczory będzie emitować programy kabaretowe. 5 sierpnia pokaże „Zielona Góra – Stolica Polskiego Kabaretu”. Reklamodawcy na spot przy tej produkcji wydadzą do 29,5 tys. zł.

Podobne stawki mają spoty, które zostaną wyemitowane o podobnej porze tydzień później, kiedy stacja pokaże „XXII Rybnicką Jesień Kabaretową – Ryjek 2017”.

14 sierpnia z kolei będzie można obejrzeć „Opolską Noc Kabaretową 2018 – Przystanek Opole, czyli pokój, miłość i kabaret”. Emisja spotu przy tym programie to wydatek rzędu 25 tys. zł.

Pięć dni później, czyli 19 sierpnia reklamodawcy będą mogli wyemitować spoty przy „Kabarecie Skeczów Męczących – Radio Muzyka Żarty” - za jeden zapłacą do 28,3 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością w blokach reklamowych przy „Wydarzeniach” muszą liczyć się z wydatkiem 19 tys. zł przy emisji w niedziele i do 20,6 tys. zł w dni powszednie.

Reklamy przy serwisie sportowym wyceniono na 24,3 tys. zł dla emisji w niedzielny wieczór oraz do 25,5 tys. zł w dni robocze.
Z kolei spot przy prognozie pogody to koszt rzędu 31,5 tys. zł w niedziele oraz do 25,5 tys. zł od poniedziałku do piątku.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv ogłosiło cennik reklamowy na sierpień. Wcześniej zrobiło to Biuro Reklamy TVP, a zaraz po nim – TVN Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Super Cup 2018, Festiwal w Mrągowie i Mega Hit najdroższe w sierpniu w Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl