SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Super-Pharm reklamuje "perfumy do -60 proc. przez cały rok" (wideo)

Super-Pharm rozpoczyna kampanię reklamującą obniżenie cen luksusowych perfum. Akcja obejmuje telewizję i sklepy tej sieci.

Super-Pharm reklamuje wprowadzaną w swoich sklepach obniżkę cen luksusowych perfum. Kreacja kampanii startującej pod hasłem "Perfumy do -60 proc. przez cały rok" jest utrzymana w różowo-kwiecistej stylistyce i prezentuje marki objęte promocją.



Akcja reklamowa od 18 marca będzie prowadzona w telewizji (TVN, TVN Style, TV 4) i wszystkich sklepach Super-Pharm (plakaty).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 5 kwietnia - przygotowała agencja Communication Unlimited, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Super-Pharm reklamuje "perfumy do -60 proc. przez cały rok" (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl