SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Super Volley' po relaunchu

Do kiosków w całej Polsce trafił właśnie odmieniony numerpoświęconego siatkówce magazynu 'Super Volley'. Zmienił się layout,format i objętość pisma. Miesięcznik sprzedawany jest teraz poniżej cenie. Zmianom towarzyszy kampania reklamowa.

- W każdym numerze "Super Volleya" będziemy publikować teksty otajnikach gry w siatkówkę, dzięki którym czytelnicy będą mogliśledzić techniczne niuanse gry siatkarzy, a szkoleniowcy korzystaćz nich na treningach, Poświęcimy też więcej miejsca historii tejdyscypliny w Polsce, jak i na świecie, będziemy komentować ligęrosyjską, włoską, hiszpańską i francuską - opowiada AndrzejNiemczyk, redaktor naczelny magazynu "Super Volley".

- Czytelnicy "Super Volleya" znajdą także wiele ciekawychinformacji o gwiazdach siatkówki oraz siatkówce kobiecej. Wszystkiezagadnienia będą komentowały i opisywały wybitne osobistościzwiązane z tą dyscypliną w Polsce i na świecie - dodajeNiemczyk.

Magazyn redagują znani polscy oraz zagraniczni siatkarze,trenerzy i dziennikarze - m.in. Marcin Prus - siatkarz, wieloletnireprezentant Polski, Jerzy Mielewski - komentator siatkówki wPolsat Sport, Ryszard Bosek - trener, jeden z najlepszych polskichsiatkarzy, mistrz świata i mistrz olimpijski, a także Agata Mróz -siatkarka i reprezentantka Polski. Dla "Super Volleya" będzierównież pisać Andrea Zorzi - były reprezentant Włoch, ekspert FIVBi dziennikarz największego branżowego wydawnictwa we Włoszech, "LaGazzetta dello Sport".

Miesięcznik wydawany jest od październikowego numeru w nowymlayoucie, format zwiększył się do 216mmx292mm, a objętość - do 116stron. Z 15 tys. do 50 tys. egz. wzrósł też nakład pisma. Pismojest sprzedawane w niższej cenie, która wynosi 4,90 zł (poprzednio6,90 zł

Wprowadzenie odnowionego magazynu wesprze kampania reklamowa,której twarzą będzie Andrzej Niemczyk. Akcja będzie prowadzona wtelewizji od 15 października W jej ramach magazyn ma być promowanyspotami emitowanymi w stacjach Polsat Sport oraz TV4 przyprogramach i rozgrywkach sportowych dotyczących siatkówki. "SuperVolley" będzie również obecny jako sponsor programu "Punkt SetMecz" oraz transmisji Polskiej Ligi Siatkówki. Kampanięprzygotowała firma Testardo Red Cell, zaś za zakup mediówodpowiedzialna jest Equinox Media.

Dołącz do dyskusji: 'Super Volley' po relaunchu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl