SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Supermarket z pismem lifestylowym dla swoich klientek

Firma Concept Publishing Polska wydała na zlecenie sieci supermarketów PoloMarket magazyn lifestylowy dla kobiet "Eva". Jest on rozdawany bezpłatnie w sklepach tej marki od maja.

- Celem projektu jest budowanie pozytywnych relacji z klientkami, które po zakupie w sieci PoloMarket, otrzymują wysokiej jakości, blisko 100-stronicowy magazyn dla pań - informuje Ewa Aleszczyk-Kalinowska, szefowa marketingu w sieci PoloMarket - Pomysł na magazyn wyrósł z potrzeby dostarczenia licznie odwiedzającym sklepy klientom oryginalnej, ale i praktycznej wartości dodanej - dodaje.

Pismo jest adresowane do nowoczesnych i ciekawych świata kobiet, które nieustannie poszukują pożytecznych i praktycznych inspiracji związanych z życiem codziennym. W magazynie znaleźć można informacje o stylu życia, modzie, urodzie, wypoczynku i gwiazdach. Gwiazdą pierwszego numeru została Anna Przybylska

Zdaniem Łukasza Skalskiego, członka zarządu Concept Publishing Polska, "Eva" może konkurować z najbardziej popularnymi czasopismami kobiecymi dostępnymi na polskim rynku.

Magazyn w nakładzie 80 tys. egz. dystrybuowany jest wyłącznie za pośrednictwem sieci marketów firmy PoloMarket zlokalizowanych na terenie całego kraju - otrzymują go osoby po zakupie przekraczającym 30 złotych. Cykl wydawniczy to kwartał - kolejny numer planowany jest na sierpień br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Supermarket z pismem lifestylowym dla swoich klientek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl