SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Superniania' zyskała widzów, ale przegrała z TVP 1

Trzecia seria emitowanego we wrześniu i październiku w TVN-iereality show "Superniania" miała większą oglądalność niż nadawanarok temu druga seria produkcji. W paśmie emisji programu więcejwidzów od TVN-u gromadziła tylko Jedynka.

Średnia oglądalność trzeciego sezonu "Superniani" (emitowanabyła w niedziele o 17.00, a jej ostatni odcinek nadano 2 listopadabr.) wyniosła 2,15 mln zł widzów przy udziale w rynku na poziomie18,86 proc. w 4+ i 22,63 proc. w 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

To lepsze wyniki od tych, jakie miała pokazywana rok temu drugaseria produkcji, która nadawana była pół godziny później i liczyławięcej odcinków, bowiem ostatnie jej wydanie wyemitowano 18listopada 2007 r. Oglądało ją średnio 1,89 mln osób przy udziałachwynoszącym odpowiednio 15,19 proc. i 18,89 proc..

W paśmie nadawania "Superniani" (niedziele 17.00 - 17.55) TVNzajmowała pozycję wicelidera rynku telewizyjnego. Lepiej od stacjiWaltera radziła sobie w tym czasie tylko Jedynka - nadawane na jejantenie "Teleeexpress" i teleturniej "300 proc. normy" gromadziły3,4 mln widzów. Za TVN-em znalazły się: TVP 2 (gł. "Brzydula Betty"i mecze piłki nożnej; 1,92 mln) i Polsat (gł. "Halo Hans", "Strzałw 10", "Rodzina zastępcza plus"; 1,17 mln).

Reality show oglądały głównie kobiety, widzowie w wieku od 24 do44 lat i pomiędzy 50. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy miast.

TVN z reklam emitowanych przy trzecim sezonie "Superniani"zarobiła w sumie 5,5 mln zł (dane cennikowe netto, bezrabatów).

Oglądalność trzeciej serii "Superniani" odcinek poodcinku


Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
02-11-20082 279 52416,98%18,82%
26-10-20082 776 05020,96%25,77%
19-10-20082 495 01720,71%25,65%
12-10-20082 233 45821,44%27,63%
05-10-20082 157 10619,54%22,54%
28-09-20081 995 79619,30%21,94%
21-09-20082 059 90016,57%20,68%
14-09-20082 109 26519,48%22,99%
07-09-20081 218 27213,89%16,50%
średnia2 146 91818,86%22,63%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji realityshow


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVP 13 399 62629,81%
TVN -Superniania2 146 91818,86%
TVP 21 918 58016,82%
Polsat1 170 22410,26%

Profil widowni "Superniani"



AFFADH %
PłećMężczyźni7334,93%

Kobiety12565,07%
Wiek4- 9583,63%

10-15765,75%

16 - 19724,50%

20 - 24625,47%

25 - 291099,33%

30 - 3413210,36%

35 - 391127,54%

40 - 441026,68%

45 - 49896,86%

50 - 5415312,58%

55 - 5915110,88%

60+8916,43%
Wlk.miastaWieś6625,41%

< 50 tys.10124,03%

50-100 tys.12311,06%

100-200 tys.13310,57%

> 200 tys.13928,93%
ZawódTop management1129,25%

Pracownicyszczebla średniego13317,89%

Pracownicyfizyczni i rolnicy9718,98%

Emeryci11028,53%

Inne7725,34%
WykształceniePodstawowe10245,14%

Średnie10330,89%

Wyższe12214,59%

Inne689,38%

Dołącz do dyskusji: 'Superniania' zyskała widzów, ale przegrała z TVP 1

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl