SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Absolut rusza z największą od dekady globalną kampanią

Marka wódki Absolut (Pernod Ricard) przygotowuje się do uruchomienia swojej największej od ponad dekady globalnej kampanii reklamowej.

Poprzez kampanię „Świat koktajli Absolut. Born to Mix” marka chce inspirować ludzi ze wszystkich środowisk do wspólnego spotkania i dzielenia się pomysłami przy wielu promowanych przez siebie koktajlach.

Według producenta reklama, której narratorem jest nagrodzony Oscarem aktor Rami Malek, ożywia swoje wartości poprzez „personifikację koktajli”.

- Wierzymy, że gdy spotykają się różni ludzie, mogą się zdarzyć niesamowite rzeczy. To pragnienie mieszania – tak postrzegamy rzeczy na poziomie ludzkim i społecznym, i jest to bezpośrednie rozszerzenie wszechstronności naszego produktu – mówi Charl Bassil, globalny wiceprezes ds. marketingu marki Absolut.

Globalna kampania rozpoczyna się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, potem zostanie wprowadzona na inne rynki, w tym do Wielkiej Brytanii, jeszcze w tym roku i na początku 2023 roku.

- Absolut zawsze był marką, która wierzy w łączenie ludzi, pomysłów i napojów jako orędownik świata, który jest bardziej otwarty, wolny i zabawny. Kampania World of Absolut Cocktails uosabia to dziedzictwo, otwierając nowe kreatywne terytorium dla marki, która stawia nasze najbardziej kultowe i popularne koktajle w centrum kampanii - mówi Pam Forbus, starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w firmie Pernod Ricard, która jest właścicielem marki Absolut.

Dołącz do dyskusji: Absolut rusza z największą od dekady globalną kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl