Świat łatwego prasowania w nowej kampanii Philips

W poniedziałek startuje kampania telewizyjna dedykowana generatorom pary Philips PerfectCare (Philips Polska). Podobnie jak w ubiegłym roku, reklama promuje hasło „Witaj w świecie łatwego prasowania”, ale tym razem spot został wzbogacony o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników żelazka tej marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Świat łatwego prasowania w nowej kampanii Philips

Obecna kampania telewizyjna generatorów pary Philips PerfectCare „Witaj w świecie łatwego prasowania” została odświeżona. W spotach, które będą emitowane od 5 do 30 września w popularnych polskich kanałach telewizyjnych, dodano rezultaty ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników żelazka PerfectCare, z której wynika, że 95 proc. z użytkowników jest zadowolonych ze swojego żelazka.

Komunikacja towarzysząca kampanii „Witaj w świecie łatwego prasowania” ma za zadanie podkreślenie trzech głównych benefitów żelazek Philips PerfectCare: możliwości prasowania w pionie, braku ryzyka przypalenia wszystkich tkanin oraz bardzo silnego wyrzutu pary.

Kampania telewizyjna  generatorów wsparta jest także emisją spotu na platformach VOD, aktywacją wizerunkową i sprzedażową oraz materiałami POS. Dodatkowo do końca roku trwa promocja konsumencka: „Odbierz filtr do żelazka gratis”. Po zakupie żelazka z generatorem pary Philips oraz zarejestrowaniu produktu, konsument otrzymuje filtr IronCare w prezencie.

Nie udało nam się ustalić, jakie agencje przygotowały nową kampanię żelazek Philips.

Poprzednią kampanię żelazek Philips pod tym samym hasłem jesienią ub.r. przygotowały i realizowały agencje Lubię to - linked by Isobar i Carat Polska (należące do Dentsu Aegis Network Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet