SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świąteczna kampania Disneya zwieńczeniem obchodów 100. rocznicy marki na rynku

Disney kończy obchody 100. rocznicy kampanią „Świąteczne życzenie” . Globalny spot reklamowy, reżyserowany przez laureatkę Grammy Meji Alabi. jest inspirowany nadchodzącym filmem Walt Disney Animation Studios „Życzenie”.

Article

Disney rozpoczął świąteczną kampanię reklamową zatytułowaną „Niech się spełniają życzenia”. Kampania wieńczy obchody 100. rocznicy powstania firmy, a motywem przewodnim jest wielka moc życzeń. W ramach akcji powstał aktorski spot reklamowy „Świąteczne życzenie” inspirowany nadchodzącym filmem Walt Disney Animation Studios „Życzenie”. Kampania realizowana jest w ponad 50 krajach.

Wyreżyserowany przez zdobywczynię Grammy Meji Alabi film reklamowy powstał w Republice Południowej Afryki, gdzie nakręcono sceny reprezentujące sześć miejsc i sześć języków. To historia o rodzinach i przyjaciołach z całego świata, których łączy uniwersalne pragnienie bycia razem, niezależnie od tego, co świętują i z jakiej tradycji się wywodzą.

„Ze snem budzą się marzenia” w reklamie Disneya

W spocie wykorzystano dobrze znaną piosenkę „Ze snem budzą się marzenia” z klasycznej animacji Disneya „Kopciuszek” zaaranżowaną na nowo i wykonaną przez wielu artystów z całego świata.

- W naszym spocie inspirowany filmem „Życzenie” głosy z całego świata tworzą swoisty chór, który wspólnie wykonuje piosenkę „Ze snem budzą się marzenia”. Liczę, że nasi fani docenią tę nową wersję klasyki, bo muzyka odgrywa kluczową rolę w naszym świętowaniu 100 lat najpiękniejszych opowieści – mówi Joss Hastings, VP global marketing, Disney Consumer Products, Games & Publishing.

W polskiej wersji językowej jeden z wersów wykonuje Natalia Bajak, wokalistka, która w piosenkach użyczyła głosu Ashy, głównej bohaterce „Życzenia”.

Reklama była koprodukcją zespołów w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i RPA. Za kreację odpowiada wewnętrzny agencja reklamowa Disneya - Yellow Shoes Creative Group.

Dołącz do dyskusji: Świąteczna kampania Disneya zwieńczeniem obchodów 100. rocznicy marki na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl