SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świąteczna kampania Simplusa

22 listopada Simplus Team rozpoczął kampanię świąteczną

22 listopada Simplus Team rozpoczął kampanię świąteczną przygotowaną przez agencję Euro RSCG New Europe (zdobywca 3 nagród w tegorocznych festiwalu Effie). W ofercie są zestawy Simplus z nowoczesnym telefonem oraz Mini Zestawy, które w połączeniu z najnowszą promocją oferują 120 zł na rozmowy i SMSy.

Komunikacja prowadzona będzie dwutorowo - zarówno do młodzieży, jak i do dorosłych. Celem komunikacyjnym części kampanii jest podsunięcie dorosłym pomysłu na najlepszy prezent dla swoich dzieci. W komunikacji dla młodzieży wykorzystano typowy dla Simplusa motyw paczki i kontaktów w grupie - także w okresie świątecznym, który dla młodych jest czasem częstszych kontaktów w grupie bliskich znajomych.

Jako pomysł kreatywny wykorzystano okres przygotowań przedświątecznych i związanych z tym czynności. W reklamie TV widzimy stojącą w kuchni młodą dziewczynę, która dzwoni do znajomych po pomoc. Po chwili za jej plecami zjawiają się koledzy; jeden, drugi, a w końcu trzeci. Odjazd kamery: na stole, obok solidnego tłuczka leży żywy karp... Grupa spogląda na siebie porozumiewawczo. W następnej scenie chłopak w otoczeniu całej paczki wypuszcza rybę do przerębla, wypowiadając przy tym słowa będące hasłem kampanii: "Idą święta, łącz się ze swoimi" .

Całkiem osobna kreacja (prasa) została przygotowana dla mieszkańców wsi i mniejszych miasteczek. Oszroniona szyba, na niej ręka rysująca kontur telefonu. Wewnątrz przebija nieśmiało pierwsza gwiazdka. Powyżej hasło: Wszyscy marzą o prezentach. W reklamie wykorzystano symbolikę i elementy kojarzącą się jednoznacznie ze świętami.

W kampanii wykorzystano telewizję (TVP), radio ogólnopolskie, outdoor, plakaty w szkołach średnich, Internet. Za planowaniem i zakup mediów odpowiadał Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Świąteczna kampania Simplusa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl