SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świąteczna "Prawdziwych historii" Otomoto

Ruszyła świąteczna odsłona kampanii "Prawdziwe historie" serwisu Otomoto (Grupa OLX).

Drzwi, które unoszą się do góry, nielakierowana karoseria ze szczotkowanej stali nierdzewnej, charakterystyczny, sportowy pomruk silnika - nie trzeba elektronicznego zegara, by z DeLoreanem DMC-12 przenieść się w czasie. Wraz z panem Krzysztofem i panią Agnieszką, którzy w “Prawdziwych historiach” Otomoto opowiadają nie tylko o sentymencie do samochodów, ale przede wszystkim o swojej wyjątkowej relacji, tuż przed Świętami, wybieramy się na romantyczną przejażdżkę legendarnym “wehikułem czasu”.

- Kolejna odsłona cyklu “Prawdziwe historie” udowadnia, że za ogłoszeniami w OTOMOTO kryją się piękne emocje. Najnowsza opowieść o "wehikule czasu" jest jednocześnie wzruszającą historią relacji dwojga ludzi - pani Agnieszki i pana Krzysztofa. Bardzo się cieszę, że inspiracja do tej opowieści pochodzi z Otomoto - miejsca, w którym można znaleźć nie tylko najczęściej widywane na ulicach samochody, ale też wyjątkowe, futurystyczne perełki" - mówi Agnieszka Czajka, general manager Otomoto.

Nowy spot Otomoto od 6 grudnia, będzie emitowany w internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych, internecie i radiu.

Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

Dołącz do dyskusji: Świąteczna "Prawdziwych historii" Otomoto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl