SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magia na wyciągnięcie ręki w świątecznych reklamach IKEA

IKEA rusza ze świąteczną kampanią reklamową. Za akcję odpowiadają Saatchi & Saatchi IS, Tank, VMLY&R Poland, Garden od Words, Wavemaker, Hash.fm i Makatę.

Article

Motywem przewodnim tegorocznej, świątecznej kampanii IKEA jest magia na wyciągnięcie ręki. Głównym bohaterem 30-sekundowego spotu jest chłopiec, który dzięki swojej wyobraźni przenosi się do jadalni w iście królewskim stylu, z dostojnym towarzystwem. Na stole nie brakuje oczywiście dodatków IKEA.

- Tegoroczna odsłona kampanii zwraca uwagę na to, że już drobne dodatki mogą stworzyć miejsce, w którym zdystansujemy się do codzienności, będziemy mogli cieszyć się chwilą oraz bajkowym nastrojem. Proponowane rozwiązania IKEA, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, pomagają stworzyć wyjątkową atmosferę w każdym wnętrzu i sprawiają, że ponownie możemy spojrzeć na świat oczami dziecka - mówi Karolina Skalik, communication leader w IKEA Retail w Polsce.

Kampanii towarzyszą również spoty produktowe. Kolejne aktywności w ramach zimowej kampanii IKEA rozpocznie w grudniu.

Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii (w tym produkcję spotów do TV) odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Produkcją spotów telewizyjnych zajął się TANK. Kampanię w digitalu i social mediach całościowo przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję video contentu odpowiada MAKATA. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a za komunikację PR odpowiada Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Magia na wyciągnięcie ręki w świątecznych reklamach IKEA

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ajkija
Mudżahedini katoliccy za tę magię IKEĘ "zjedzą" !
9 9
odpowiedź
User
BezHumorny
Puszczanie reklam świątecznych w listopadzie są chore!!! Polacy świętują 100 lecie odzyskania niepodległości, wielkie święto, a tu jakieś gówna o jakichś świętach, zupełnie niezwiązane z tą ważną rocznicą, mało tego te reklamy nawet nie mają nic wspólnego z Bożym Narodzeniem. W żadnej reklamie słowa nie ma o świętach Bożego Narodzenia, tylko słowa: święta, Mikołaj, choinka, śnieg, prezenty. Co to wogłle za świętą i kiedy one są? Czy to 24, 25 i 26 grudnia czy może cały listopad i grudzień? Czy to święta zakupów i prezentów czy Bożego Narodzenia? Jaki jest cel takich świąt? Mój komentarz może brzmi jak fragment jakiegoś kazania z kościoła, no ale na prawdę te reklamy świąteczne nie mają chyba nic wspólnego ze świętami Bożego Narodzenia, bo jakby miały to by nie leciały w listopadzie i byłoby coś o Bożym Narodzeniu. Moim zdaniem powinno się zakazać puszczania takich reklam w listopadzie.
14 9
odpowiedź
User
Piosenkarz
Co to za piosenka? Utwór kojarzy mi się z przeróbka jakiegoś klasyka ale nie mogę skojarzyć dokładnie. Ktoś się orientuje ?
11 10
odpowiedź