Magia na wyciągnięcie ręki w świątecznych reklamach IKEA

IKEA rusza ze świąteczną kampanią reklamową. Za akcję odpowiadają Saatchi & Saatchi IS, Tank, VMLY&R Poland, Garden od Words, Wavemaker, Hash.fm i Makatę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Magia na wyciągnięcie ręki w świątecznych reklamach IKEA

Motywem przewodnim tegorocznej, świątecznej kampanii IKEA jest magia na wyciągnięcie ręki. Głównym bohaterem 30-sekundowego spotu jest chłopiec, który dzięki swojej wyobraźni przenosi się do jadalni w iście królewskim stylu, z dostojnym towarzystwem. Na stole nie brakuje oczywiście dodatków IKEA.

- Tegoroczna odsłona kampanii zwraca uwagę na to, że już drobne dodatki mogą stworzyć miejsce, w którym zdystansujemy się do codzienności, będziemy mogli cieszyć się chwilą oraz bajkowym nastrojem. Proponowane rozwiązania IKEA, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, pomagają stworzyć wyjątkową atmosferę w każdym wnętrzu i sprawiają, że ponownie możemy spojrzeć na świat oczami dziecka - mówi Karolina Skalik, communication leader w IKEA Retail w Polsce.

Kampanii towarzyszą również spoty produktowe. Kolejne aktywności w ramach zimowej kampanii IKEA rozpocznie w grudniu.

Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii (w tym produkcję spotów do TV) odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Produkcją spotów telewizyjnych zajął się TANK. Kampanię w digitalu i social mediach całościowo przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję video contentu odpowiada MAKATA. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a za komunikację PR odpowiada Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana