Świąteczne prezenty marki Neo w kampanii od Codemedia i IQFM

Grupa Topex, oferująca narzędzia i elektronarzędzia, rozpoczęła kampanię promocyjną produktów Neo Tools. Akcję przygotowały IQFM oraz Codemedia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świąteczne prezenty marki Neo w kampanii od Codemedia i IQFM

Produkty pokazywane są w kampanii jako dobry prezent na święta. W akcji wykorzystywane są internetowe banery, emitowane na portalach  WP.pl, Onet.pl, Interia.pl oraz w serwisach aukcyjnych i porównywarkach cen. Komunikację uzupełniają reklamy w tygodnikach opinii i prasie kobiecej. Ponadto przygotowane zostały spoty, które emitowane są na kanale YouTube marki.

Kampania potrwa do świąt Bożego Narodzenia.

Za kreację kampanii odpowiada agencja  IQFM, za zakup mediów Codemedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"