SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Światowy Dzień Serca 2006 już po raz trzeci

Agencja BCMFD media communications będzie odpowiedzialna za produkcję oraz oprawę medialną warszawskich obchodów Światowego Dnia Serca 2006.

Już po raz trzeci z rzędu Polskie Towarzystwo Kardiologiczne podjęło współpracę z BCMFD. Tegoroczne obchody w Warszawie odbędą się 24 września na Polach Mokotowskich. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie tego wydarzenia – organizację imprezy plenerowej, pozyskanie sponsorów, patronów medialnych, działania media relations.

„Jak młode jest Twoje serce” to temat przewodni tegorocznych obchodów. W ramach imprezy odbędzie się akcja edukacyjna przeprowadzona przez autorytety medyczne, dziennikarzy, artystów i sportowców. Znani goście zwrócą uwagę publiczności na treści dotyczące profilaktyki chorób serca. Imprezie zorganizowanej w formie pikniku na warszawskich Polach Mokotowskich będą towarzyszyły występy artystów, muzyków, konkursy dla dzieci oraz punkty konsultacyjne, w których będzie można zrobić wybrane badania (zmierzyć ciśnienie, poziom cholesterolu, zrobić EKG, pulsoksymetrię, obliczyć wskaźnik ryzyka chorób układu krążenia) oraz uzyskać wskazówki, jak dbać o swoje zdrowie.

Celem obchodów Światowego Dnia Serca jest zwiększanie świadomości społecznej dotyczącej chorób serca oraz promocja zdrowego trybu życia, dzięki któremu ludzie będą lepiej i dłużej żyć. Obchody tego dnia organizowane są w 100 krajach na całym świecie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Światowy Dzień Serca 2006 już po raz trzeci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl