Światowy Dzień Serca 2006 już po raz trzeci

Agencja BCMFD media communications będzie odpowiedzialna za produkcję oraz oprawę medialną warszawskich obchodów Światowego Dnia Serca 2006.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Już po raz trzeci z rzędu Polskie Towarzystwo Kardiologiczne podjęło współpracę z BCMFD. Tegoroczne obchody w Warszawie odbędą się 24 września na Polach Mokotowskich. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie tego wydarzenia – organizację imprezy plenerowej, pozyskanie sponsorów, patronów medialnych, działania media relations.

„Jak młode jest Twoje serce” to temat przewodni tegorocznych obchodów. W ramach imprezy odbędzie się akcja edukacyjna przeprowadzona przez autorytety medyczne, dziennikarzy, artystów i sportowców. Znani goście zwrócą uwagę publiczności na treści dotyczące profilaktyki chorób serca. Imprezie zorganizowanej w formie pikniku na warszawskich Polach Mokotowskich będą towarzyszyły występy artystów, muzyków, konkursy dla dzieci oraz punkty konsultacyjne, w których będzie można zrobić wybrane badania (zmierzyć ciśnienie, poziom cholesterolu, zrobić EKG, pulsoksymetrię, obliczyć wskaźnik ryzyka chorób układu krążenia) oraz uzyskać wskazówki, jak dbać o swoje zdrowie.

Celem obchodów Światowego Dnia Serca jest zwiększanie świadomości społecznej dotyczącej chorób serca oraz promocja zdrowego trybu życia, dzięki któremu ludzie będą lepiej i dłużej żyć. Obchody tego dnia organizowane są w 100 krajach na całym świecie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu