Świeża Bazylia dba o komunikację właściciela uzdrowisk i hoteli ze Szczawnicy

Agencja Świeża Bazylia PR&Event nawiązała współpracę z Grupą Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Świeża Bazylia dba o komunikację właściciela uzdrowisk i hoteli ze Szczawnicy

Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, prowadzenie komunikacji spółki, media relations, doradztwo i egzekucja działań w zakresie marketingu, prowadzenie działań z obszaru content marketingu.

Strony nawiązały współpracę na podstawie rekomendacji.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Grupa Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica realizuje działania w sektorze hotelarskim, gastronomicznym, turystycznym oraz w leczeniu uzdrowiskowym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]