Świeża Bazylia wygrała przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Agencja public relations Świeża Bazylia wygrała przetarg na współpracę komunikacyjną z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Świeża Bazylia PR będzie wspierać Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w organizacji udziału i promocji działań PARP w wydarzeniach ogólnopolskich i regionalnych, które tematycznie będą związane z działalnością Klienta.

Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu i będzie trwała do 30 czerwca 2020 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?