SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klienci Biedronki zebrali już 6 mln świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok temu

W ramach tegorocznej promocji „Gang świeżaków” klienci sklepów Biedronka za punkty zebrane za zakupy odebrali już ponad 6 mln sztuk tych pluszaków. Rok temu rozeszło się 4,6 mln maskotek - zarówno zdobytych w promocji, jak i kupionych.

Article

Tegoroczna odsłona „Gangu świeżaków” ruszyła w sklepach Biedronka pod koniec sierpnia, a punkty za zakupy można było zbierać do 19 listopada. W promocji uwzględniane były każde jednorazowe zakupy za minimum 40 zł, za co dostawało się punkt, a dodatkowo po punkcie - jeśli wśród zakupów był owoc lub warzywo, jeśli zakup został zarejestrowany przy pomocy karty Moja Biedronka i jeśli kupiło się produkty specjalne za co najmniej 10 zł.

Świeżaka można było odebrać za 60 pkt lub 30 pkt z dopłatą w wysokości 19,99 zł. W tym roku sześć maskotek znanych z zeszłorocznej akcji (marchewka, jabłko, truskawka, brokuła, czosnek, bakłażan) dostępnych było w mniejszym rozmiarze, ponadto pojawiły się cztery nowe, duże pluszaki: groszek, rzodkiewka, kalafior i borówka.

Jeronimo Martins Polska poinformowało, że do 19 listopada klienci Biedronki odebrali ponad 6 mln sztuk świeżaków, z czego 60 proc. stanowiły te duże. Najpopularniejszym modelem okazała się borówka (1,1 mln sztuk), a kolejne miejsca zajęły pod tym względem rzodkiewka i kalafior. Świeżaki można jeszcze odbierać do 3 grudnia.

W zeszłym roku podczas całej promocji rozeszło się 4,6 mln egz. świeżaków. Przy czym wtedy te maskotki można było zarówno odebrać za punkty z zakupów, jak też kupić (za 49,99 zł) bez konieczności zbierania jakichkolwiek punktów. Zainteresowanie akcją okazało się tak duże, że w listopadzie w wielu sklepach zaczęło brakować świeżaków.

Tegoroczną odsłonę promocji wspierały niestandardowe działania reklamowe, m.in. cykl „Teatrzyk Świeżaków” emitowany w TVN przed „Faktami”. Z kolei ponad 700 tys. zł  wpływów ze sprzedaży w ramach promocji w pierwszy weekend września przekazano na rzecz Caritas Polska.

- Z dużą ciekawością obserwujemy to, jak zmienia się zapotrzebowanie na konkretne świeżaki w zależności od danego okresu czy regionu. Należy podkreślić jednak, iż poza walorem rozrywkowym, ważne jest dla nas również to, by rodzice aktywnie włączali się w tę akcję i przy każdej okazji - z pomocą świeżaków - namawiali dzieciaki do spożywania warzyw i owoców. Otrzymujemy wiele sygnałów, że nasza akcja pomaga w osiąganiu tego celu - komentuje Katarzyna Scheer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Klienci Biedronki zebrali już 6 mln świeżaków, o 1,5 mln więcej niż rok temu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
łolaboga
Ciemny lud ... Już wiecie dlaczego rządzi PIS ?
odpowiedź
User
Gość
A w innym sklepie sieciowym były maskotki warzyw do kupienia. Chyba 9,99 albo 19,99 zł (nie pamiętam dokładnej ceny). I nie trzeba było zbierać jakiś tam punktów, znaczków, dawać karte, itd.
odpowiedź
User
aZaliż
Odrobina matematyki dla opornych.
Na jednego świeżaka trzeba zebrać 60 naklejek/punktów.
Punkt kosztuje 40 PLN /z wyjątkami w postaci bonusów/.
Jak łatwo policzyć, przy normalnych zakupach bez premii, jeden świeżak kosztuje 2400 PLN.
Biedronka wydała 6 milionów pluszaków, a to oznacza, że zanotowała przychód rzędu...

Pod rozwagę konsumentom, gdy pojawi się trzecia odsłona świeżakowej kampanii.
odpowiedź