SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świnki skarbonki reklamują konto w BGŻOptima (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa konta oszczędnościowego w BGŻOptima. Akcję przygotowały agencja reklamowa Tippingpoint i dom mediowy Initiative.

Kampania konta oszczędnościowego w BGŻOptima informuje, że na tym rachunku oprocentowanie wynosi 5,8 proc. dla środków już zgromadzonych, a 6,5 proc. - dla nowych wpływów wynoszących do 40 tys. zł. Reklamy podkreślają też, że z konta można bezpłatnie wypłacać pieniądze bez limitu i jakichkolwiek opłat, zachowując wypracowane odsetki.

>>> BGŻ rusza z internetowym BGŻOptima i daje rekordowe oprocentowanie

Motywem głównym akcji reklamowej są sympatyczne świnki skarbonki. - Jesteśmy bankiem specjalizującym się wyłącznie w oszczędzaniu, dlatego zdecydowaliśmy się na wykreowanie własnej gwiazdy, będącej symbolem i ambasadorem oszczędzania. Mamy nadzieję, że zmotywuje ona wszystkich do regularnego odkładania pieniędzy - argumentuje Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor departamentu marketingu w BGŻOptima
 


Działania reklamowe - rozpoczęte 9 kwietnia, a zaplanowane do 20 maja - obejmują telewizję (największe stacje) oraz internet. Kreacją i produkcją na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa Tippingpoint, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Dołącz do dyskusji: Świnki skarbonki reklamują konto w BGŻOptima (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl