SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sygnał "Lata z Radiem" w reklamie Biedronki

Sieć sklepów 'Biedronka' wykorzystała w swojej reklamie tradycyjny sygnał 'Lata z Radiem'.

Przedstawiciele „Biedronki” mówią, że wybrali ten utwór, bo kojarzy się z wakacjami. Dodają, że po weryfikacji okazało się, iż „Polka Dziadek” nie jest utworem zastrzeżonym.

„Dziś na ten temat dyskutowaliśmy w gronie odpowiedzialnych osób w radiu. Musimy dokładnie obejrzeć reklamę „Biedronki”. Sprawę spokojnie zbadają też prawnicy Polskiego Radia” – informuje „Wirtualnemedia.pl” Roman Czejarek z PR, odpowiedzialny za przygotowanie tegorocznego „Lata z radiem”.

„Nikt oficjalnie nie wyraził zgody na wykorzystanie naszego sygnału w reklamie. Z tego co słyszałem nie jest to oryginalnysygnał, tylko nowe nagranie naszej melodyjki i celowe wykorzystanie skojarzeń z „Latem z radiem” (w reklamie jest melodia taka sama dźwiękowo dla przeciętnego odbiorcy, jak nasz sygnał, no i pada słowo „lato”) – mówi Czejarek.

Kampania „Biedronki” ruszyła niemal równolegle, co wakacyjny program „Lato z radiem”.

„Chyba trudno tu mówić o przypadku. Myślę, delikatnie mówiąc, że po prostu jest to mało eleganckie działanie sieci sklepów. Czego jednak można spodziewać się po Biedronce” – dodaje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sygnał "Lata z Radiem" w reklamie Biedronki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl