SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sylwia Tygielska i Marcin Dobrzyniecki w zarządzie Isobar Polska

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączyli do zarządu agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network). Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji, Tygielska awansowała na stanowisko growth directora.

Article

Marcin Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji odpowiedzialnego m.in. za wdrażanie strategii Isobar w zakresie nadzorowanych kompetencji, nadzór nad realizacją założeń budżetowych oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów. W nowej strukturze do Dobrzynieckiego raportują szefowie strategii, kreacji, creative technology, technologii oraz contentu i e-commerce.

Dobrzyniecki dołączył do Isobar we wrześniu 2018 roku jako digital transformation product director. Odpowiadał za rozwój i standaryzację produktów digitalowych agencji. Przez ponad 4 lata związany był z grupą ZPR Media, gdzie kolejno pełnił role business development board representative, COO, managing directora oraz general managera. W latach 2008-2011 związany był z portalem NaszaKlasa.pl, a wcześniej przez 6 pracował w Interia.pl.

Sylwia Tygielska growth director Isobar Polska

Sylwia Tygielska awansowała na stanowisko growth directora stając na czele struktur client service i new business agencji. Raportują do niej client partnerzy odpowiedzialni za realizację działań dla wszystkich klientów Isobaru, a także Tomasz Targiński, new business director. W ramach nowej roli Tygielska będzie odpowiadać za wdrażanie strategii Isobar w zakresie client service, zarządzenie zespołami client service i ich wspieranie w zakresie rozwoju strategicznych klientów, negocjacji umów, ocen klienckich i metodyki pracy.

Sylwia Tygielska w Isobar pracuje od 2017 roku. Jako client partner zarządzała zespołami realizującymi działania dla Mastercard, Audi, a także dla McDonald’s i Biedronki. W roli szefa zespołów pracujących dla Mastercard i Audi zastąpiła ją Mania Kostrzewska. Tygielska do Isobar przeszła z agencji Brain, gdzie jako account director, a następnie client service director, kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Wcześniej przez 5 lat związana była z Saatchi&Saatchi.

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska raportują do Krzysztofa Mocka, chief activation officera & MD Isobar w grupie Dentsu Aegis Network Polska.

"Część dużo większego procesu"

Oprócz Tygielskiej i Dobrzynieckiego w zarządzie Isobar Polska zasiadają jeszcze: Krzysztof Mocek, Tomasz Dziekan i Ewa Woroszył.

- Niezwykle cieszę się, że Sylwia i Marcin zdecydowali się przyjąć nowe role w ramach Isobaru. Oboje są wysokiej klasy ekspertami i wiem, że ich wiedza i doświadczenie biznesowe przyczynią się do jeszcze lepszego odpowiadania przez nas na potrzeby klientów. Ta zmiana jest również częścią dużo większego procesu- kolejnego etapu transformacji naszej grupy w duchu "One Dentsu" - mówi Krzysztof Mocek.

Częścią tego procesu jest także zakończenie współpracy Anną Jarosz-Badziak, szefową agencji mediowej Vizeum i Beatą Dąbrowską, head of Ampilifi.

Wśród klientów agencji Isobar Polska znajdują się m.in. Mastercard, McDonald's, Provident, ŠKODA Polska, AUDI, Vectra, COTY, Philips, Reckitt Benckiser czy P&G. Agencja świadczy usługi z zakresu strategii, kreacji, technologii, commerce i martech.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sylwia Tygielska i Marcin Dobrzyniecki w zarządzie Isobar Polska

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miko
Pamiętam jeszcze Marcina Dobrzynieckiego z Interii, z działu promocji. Wtedy jeszcze był na mało znaczącym stanowisku ale wyróżniał się spokojem i kompetencją, w sumie nie dziwi mnie taki awans. Z przyjemnością piszę ten post bo chyba kazdy kto z nim pracował to ma pozytywne doświadcznenia. Mało takich ludzi jest :D
odpowiedź
User
Dominik
Marcin, gratulacje !!! Mocu zna się na ludziach :)
odpowiedź
User
LOLz
„Częścią tego procesu jest także zakończenie współpracy Anną Jarosz-Badziak, szefową agencji mediowej Vizeum i Beatą Dąbrowską, head of Ampilifi.”

PRowiec chyba wierzył, że to zdanie z klasą.
odpowiedź
User
Jula
„mówi Krzysztof Mocek” prawdziwy mistrz pr-u
Wszyscy wiemy, że to Ania pożegnała Dentsu, tylko jak widać zabrakło klasy żeby uszanować tą decyzję.
Anka, powodzenia w nowych wyzwaniach! Byliśmy świetnym zespołem:)

Sylwia, Marcin gratulacje:)
odpowiedź
User
obniżka ceny
Dzięki nim upiecze się Mockowi - a szkoda, bo czekaliśmy na te "spektakularne" wyniki po 2 latach... prawda jest taka, że o ile finansowo wyszli na prosta, to w środku jest mega bałagan, problemy w komunikacji podstawowych kwestii... dziwie się, że ta firma jeszcze działa i że trafiają do niej briefy... i klienci...
odpowiedź