Synertime zajmie się obsługą PR platformy edukacyjnej Squla.pl

Od lipca Synertime zajmie się działaniami public relations platformy edukacyjnej dla dzieci Squla.pl. Agencja przejmuje obsługę marki od Clue PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach podpisanej umowy Synertime zajmie się bieżącym kontaktem z mediami, tworzeniem materiałów promocyjnych, współpracą z blogerami i organizacją eventów prasowych, a także pozycjonowaniem w mediach ekspertów.

Po stronie agencji prace koordynować będą wiceprezes Synertime, Ewa Kaczmarek i szef zespołu, Marta Bełza.

Agencja Synertime została wybrana w konkursie ofert. Umowa ma charakter stały. Squla korzystała wcześniej z usług agencji Clue PR, która pracowała dla marki od 2015 roku.

Squla.pl to platforma edukacyjna przeznaczona dla dzieci, która pozwala im uczyć się przez zabawę. Jej właścicielem jest holenderski startup FutureWhiz Media B.V.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"