SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Szansa na sukces. Opole 2019” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję

Nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” oglądało średnio 1,72 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,01 mln zł.

Article

„Szansa na sukces. Opole 2019” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele i święta o godz. 15.15, w okresie od 7 kwietnia do 19 maja 2019 roku. Średnia widownia dziewięciu odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,18 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 2,18 mln oglądających, produkcja zgromadziła 14 kwietnia.

TVP2 w czasie nadawania „Szansa na sukces. Opole 2019” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat z udziałem na poziomie 8,17 proc., emitujący wówczas gł. filmy fabularne i powtórki programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Trzeci był TVN (pasmo filmowe; 4,72 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 3,68 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosły 2,01 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Formuła „Szansa na sukces. Opole 2019” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012. Gospodarzem cyklu został Artur Orzech.

Zwycięzcą programu została Aleksandra Nykiel, która w ramach nagrody otrzymała możliwość występu w konkursie Debiuty podczas tegorocznego Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces. Opole 2019” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
Heh brakuje mi koncertów wszelakich z laureatami z okazji WIĘKSZYCH wydarzeń.
Fajfajniejszy to był chyba z Willas.
No ale do tego sala kongresów potrzebna a nie tam jakieś studyjko
6 4
odpowiedź
User
Kalinoś
Bardzo udana reaktywacja. Nie jestem fanem Orzecha ale tu zaistniał bardzo dobrze. Reszta też miłym zaskoczeniem.
24 5
odpowiedź
User
Bartosz
Ludzie nie krzyczeli bo kurski tam siedział musieli być cicho masakra co ten pajac tam robi
5 11
odpowiedź
User
Olek
A Szansa na Sukces w niedzielę o 15:15 średnio 1,7 mln :-)

7.04 - Wyszkoni Ania ( 1,76 mln)
14.04 - Golec uOrkiestra ( 2,18 mln)
21. 04 - Kukulska Natalia ( 1,66 mln)
22.04 - Maryla Rodowicz ( 1,61 mln)
05.05 - Rynkowski Ryszard ( 1,9 ml )
12.05 - Kombi ( 1,7)
19.05 - Finał ??
Gratulacje.
10 5
odpowiedź
User
Mirek
A teraz pytanie jak wyglądałaby oglądalność gdyby nie musiały być to zespoły i wykonawcy zwiazani z Opolem jak tutaj Wyszkoni czy Kukulska. Przy zespołach które stały się popularne po zakończeniu starej SnS, nagrały kilka znanych przebojów bądź po prostu ponownym udziale realnych gwiazd to mogłoby uzyskać zdecydowanie wyższe wyniki.
4 4
odpowiedź