SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Szarpaj Nudle” w kampanii nowych Nudli Knorr (wideo)

Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa nowych wariantów zupek Nudle Knorr (Unilever Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, przebiegającej pod hasłem „Szarpaj Nudle”, odpowiadają firmy Gong, The Digitals, PHD i Goldbach Poland.

„Szarpaj Nudle” w kampanii nowych Nudli Knorr (wideo)

W kampanii pod hasłem „Szarpaj Nudle” promowane są trzy nowe Nudle Knorr z limitowanej edycji „W 3 minuty dookoła świata”: Amerikan Cziken, Czar-dasz Gulasz i Pomidoro Italiano.

Akcja obejmuje reklamę w telewizji (TVN i wybrane kanały tematyczne) oraz działania w internecie (na facebookowym fanpage’u Nudli Knorr i w serwisie Kwejk.pl).

Ponadto w ramach kampanii przeprowadzone zostaną samplingi na dworcach kolejowych w miejscowościach nad morzem, w górach i w miastach festiwalowych (m.in. w Krakowie podczas Coke Live Festivalu). Będą o tym informować specjalne naklejki na pociągach docierających na te dworce.

Z kolei przez całe wakacje fotobudki Nudli Knorr pojawią się w najpopularniejszych kurortach wypoczynkowych (takich jak Chałupy, Jastarnia, Łeba, Mielno, Poznań, Wrocław, Kraków, Warszawa). W budkach każdy chętny po zrobieniu sobie zdjęcia z rekwizytami symbolizującymi nowe smaki Nudli otrzyma ich gratisową paczkę, a fotografia zostanie mu przesłana mailowo lub opublikowana na Facebooku.

Cała kampania potrwa do końca sierpnia. Spot telewizyjny przygotowała agencja Gong, działania w internecie realizuje agencja The Digitals, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD, a realizacją samplingów zajmuje się agencja Goldbach Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szarpaj Nudle” w kampanii nowych Nudli Knorr (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bebilon
co za wioha
9 9
odpowiedź
User
teleport
Ale żal ta pseudoreklama. Straszne gówno.
9 9
odpowiedź
User
amerikancziken
uuuhhh.. baaardzo kreatywnie
8 8
odpowiedź
User
ape
Nienawidzę tej reklamy, a jeszcze bardziej tych pseudo-memów, które ani nie są śmieszne, ani ciekawe.
9 8
odpowiedź