SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Szef Marquard Media Group przejął 20 proc. udziałów, pozostałe dalej ma Jürg Marquard

Bijan Khezri - CEO i członek rady nadzorczej grupy Marquard Media Group oraz prezes Marquard Media Polska - objął 20 proc. udziałów w Marquard Media Group. Pozostałe należą do Jürg Marquard, założyciela i przewodniczącego rady nadzorczej wydawnictwa.

Bijan Khezri Article

20 proc. udziałów Marquard Media Group zostanie objęte przez Bijana Khezriego poprzez inwestycję w podwyższenie kapitału firmy. Nie podano, ile wynosi wartość tej transakcji.

- W ostatnich 18 miesiącach z Bijanem połączyło nas silne partnerstwo, które stanowi dobrą podstawę do rozwoju firmy w przyszłości.W stosunkowo krótkim czasie przeprowadzona została szeroko zakrojona restrukturyzacja, część z tych procesów już się zakończyła. Dzięki tym działaniom Marquard Media Group jest odpowiednio przygotowana do tego, by wejść na nowe obszary rynku, a także by z sukcesem rozwijać nowe modele biznesowe - komentuje Jürg Marquard. - Taka zmiana struktury udziałowej ma miejsce po raz pierwszy w pięćdziesięcioletniej historii istnienia firmy i jest krokiem o znaczeniu strategicznym. To początek nowego rozdziału w jej rozwoju - zaznacza.

Bijan Khezri od lipca ub.r. jest CEO w Marquard Media Group, a w sierpniu br. został też prezesem Marquard Media Polska. Wcześniej był związany m.in. z firmą analityczną Sportradar (był w niej doradcą i inwestorem, obecnie jest członkiem zarządu amerykańskiego oddziału) oraz spółkami EEM World i GF Sports (należącymi do GF Capital Private Equity Fund). Ma pond 20 lat doświadczenia zawodowego.

- Nasza firma jest niczym szybka łódź na rynku mediowym. W krótkim czasie byliśmy w stanie stworzyć i rozwinąć nowe podejście do wszystkich obszarów biznesu w segmentach gaming, IT czy lifestyle na wszystkich kluczowych rynkach. Stworzyliśmy dobry grunt pod znaczący rozwój - komentuje Bijan Khezri. - W najbliższych latach Marquard Media odzyska rolę pioniera na rynku mediowym, co było cechą charakterystyczną firmy na początku jej istnienia, a także na najważniejszych etapach jej rozwoju. Moja inwestycja to dowód szczególnego partnerstwa z Jürgiem Marquardem, a także potencjału w tworzeniu wartości, który wspólnie zamierzamy uwolnić - zapowiada.

Marquard Media Group AG prowadzi działalność z Niemczech, Austrii, Szwajcarii, na Węgrzech i w Polsce. Publikuje czasopisma i serwisy internetowe o z segmentów lifestyle, moda i zdrowie, a w krajach niemieckojęzycznych - także IT i gry wideo.

W ub.r. Marquard Media Polska wydaje magazyny „Cosmopolitan”, „Esquire”, „CKM”, „Playboy”, „Harper’s Bazaar” i „Joy” oraz serwisy Kozaczek.pl. Papilot.pl i Zeberka.pl. W ub.r. firma zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 22,5 proc. do 38,5 mln zł oraz 10,58 mln zł straty netto (wobec 8,15 mln zł straty netto rok wcześniej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szef Marquard Media Group przejął 20 proc. udziałów, pozostałe dalej ma Jürg Marquard

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Nie rozumiem - to zamykają czy nie?
12 8
odpowiedź
User
Joanna
Jak nic znowu będą zwolnienia. Pism i tak już nie ma.
12 8
odpowiedź
User
Nikt sie juz nie nabierze
Wartości firmy, inwacje,rozwój? Czy jeszcze ktoś się na to nabierze? Wynik ekonomiczny mówi przecież sam za siebie. Dodatkowo brak kultury organizacji, brak skutecznego zarządzania, brak kompetencji kadry na wszystkich szczeblach. Co sie stało z Marquardem, że tak łatwo dał się nabrać?
10 8
odpowiedź