SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sześć agencji w BTL-owym przetargu UPC Polska

Rozpoczął się przetarg na BTL-ową obsługę UPC Polska. Obecnie operator współpracuje w tym zakresie z Arip Next.

UPC Polska do przetargu na obsługę w zakresie BTL zaprosiło sześć agencji: Ad Fabrika, San Markos, B&J, Ogilvy Action, Tequila/Polska i broniącą tego budżetu Arip Next.

Zlecenie obejmuje m.in. kreację bieżących materiałów BTL dla operatora, tworzenie i realizację koncepcji jego działań direct marketingowych oraz przygotowywanie projektów wspierających sprzedaż jego usług.

Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w styczniu przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: Sześć agencji w BTL-owym przetargu UPC Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl