SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” traci widzów

„Szkło kontaktowe” w ostatnim roku oglądało prawie 400 tys. widzów. W stosunku do analogicznego okresu sprzed dwóch lat magazyn TVN24 stracił 68 tys. oglądających. Z kolei wpływy reklamowe w tym czasie spadły o 9,4 mln zł.

„Szkło kontaktowe” traci widzów

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 18 stycznia 2012 roku do 17 stycznia 2013 roku wyniosła 396 tys. osób. Przełożyło się to na 3,45 proc. udziałów wśród wszystkich widzów oraz 1,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest w TVN24 codziennie o godz. 22.00.

Najchętniej oglądany odcinek magazynu w analizowanym okresie wyemitowano 5 lutego 2012 roku. Zainteresował on 753 tys. widzów. Wśród pięciu topowych wydań, aż cztery z nich pokazano właśnie w lutym ub.r.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 51 tys. osób. Spadł także jego udział wśród wszystkich widzów, ale wzrósł on już jednak w grupie komercyjnej, najważniejszej dla reklamodawców. W okresie od 18 stycznia 2011 roku do 17 stycznia 2012 roku „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 447 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 3,89 proc. oraz 1,73 proc. udziału.

Magazyn jeszcze większą stratę (68 tys. widzów) zanotował w porównaniu do okresu 18 stycznia 2010 roku - 17 stycznia 2011 roku. Wówczas jego średnia widownia wynosiła 464 tys. osób, a udział plasował się na poziomie odpowiednio 3,98 proc. oraz 2,02 proc. udziału.


fot. TVN24

Wpływy reklamowe TVN24 przy emisji „Szkła kontaktowego” w analizowanym okresie wyniosły 32,3 mln zł. W porównaniu do poprzedniego roku były one wyższe o 2,5 mln zł, bo wówczas wynosiły 29,8 mln zł. Jednak w porównaniu do analogicznego okresu dwa lata wcześniej przychody z reklam spadły o 9,4 mln zł. W okresie od 18 stycznia 2010 do 17 stycznia 2011 reklamy nadawane przy „Szkle” przyniosły bowiem stacji 41,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).


Pięć topowych odcinków „Szkła kontaktowego” w ostatnim roku

DataGodz.Wszyscy 4+
AMRSHR %
05-02-201222:007532756,25%
09-02-201222:006354925,60%
29-01-201221:596264165,14%
03-02-201222:006197334,92%
15-02-201222:006144395,46%


Porównanie oglądalności programu z latami poprzednimi

OkresWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
18-01-2010 - 17-01-2011; 4643073,98%2,02%
18-01-2011 - 17-01-2012;4465503,89%1,73%
18-01-2012 - 17-01-2013; 3959383,45%1,86%


Wpływy reklamowe

OkresWpływy
18-01-2010 - 17-01-201141666291
18-01-2011 - 17-01-201229785159
18-01-2012 - 17-01-201332255468
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” traci widzów

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
analityk
Przepraszam, ale ten program to jest DNO. Poziom "humoru" prowadzących i wypowiedzi widzów jest żenujący. Widziałem kilka razy i już wystarczy.
odpowiedź
User
Oko
Prawica podnieca sie tygodnikami, a tu dzień w dzień 400tys lemingow uczestniczy w ichniejszej mszy.
odpowiedź
User
:P
Najwiecej emocji ten program budzi u prawakow, ktorzy tez pewnie chetnie go ogladaja, zeby potem krzyczec, ze to dno i jak mozna takie bzdury emitowac itd. :P Ja sobie ogladalem SK w czasach IV RP jako odtrutke na TVP i konefrencje prasowe dzielnego szeryfa Ziobry, teraz czasem wlacze, czasem zerkne, ale towszystko.
odpowiedź