SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” ogląda więcej widzów niż w „W tyle wizji”

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w jesiennej ramówce śledzi średnio 591 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami 527 tys. osób. Z kolei „W tyle wizji ekstra” ogląda 491 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Gospodarze "Szkła kontaktowego", fot. TVN24Article

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września do 13 października 2021 roku wyniosła 591 tys. osób, co przełożyło się na 5,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 9 tys. widzów. Wówczas oglądało go 582 tys. osób (5,51 proc. udziału).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; również codziennie) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję w tym roku ogląda średnio 527 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 4,73 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” śledziło 509 tys. widzów przy udziale wynoszącym 4,42 proc. Widownia programu wzrosła o 18 tys. osób.

Nieco niższą widownię, ale lepsze rynkowe udziały od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 491 tys. osób, a udział ukształtował się na poziomie 5,25 proc. (przed rokiem było to o 4 tys. widzów mniej).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 września do 13 października br. miał 72 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 9 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 52 tys. osób (spadek o 8 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 55 tys. osób (w dół o 2 tys.).

Wyniki dla grupy 16-59.

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia, Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.

Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł w 2017 roku po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany w TVP Info od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc., a TVP Info - 4,82 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej