SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Szkło kontaktowe' zyskuje widzów i reklamodawców

Nadawany w TVN24 satyryczno - komentatorski magazyn 'Szkłokontaktowe' nie traci impetu. W zeszłym miesiącu program oglądało oponad 100 tysięcy widzów więcej niż w analogicznym okresie rokupoprzedniego. Dwukrotnie wzrosły też wpływy z reklam emitowanychwokół magazynu.

Średnia oglądalność odcinków "Szkła kontaktowego" nadawanych wpaździerniku br. wyniosła 561 tys. osób przy udziałach w rynku napoziomie 5,30 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

To więcej niż w październiku 2006 roku, gdy satyryczny programwybierało średnio 457 tys. widzów (udziały 4,06 proc.), niewielkiwzrost nastąpił też w porównaniu do września br., kiedy średniawidownia "Szkła kontaktowego" ukształtowała się na poziomie 533tys. (5,07 proc.).

Szkło kontaktowe

Wszyscy4+
DataAMRSHR%
01-10-2007472 6974,97%
02-10-2007607 2635,95%
03-10-2007603 3365,67%
04-10-2007526 3325,41%
05-10-2007506 5294,62%
08-10-2007415 2723,97%
09-10-2007654 9056,32%
10-10-2007597 8045,74%
11-10-2007621 3456,35%
12-10-2007647 6706,23%
15-10-2007437 5424,84%
16-10-2007595 4305,71%
17-10-2007650 2916,00%
18-10-2007595 7845,77%
19-10-2007453 1594,02%
22-10-2007511 8934,72%
23-10-2007707 6566,48%
24-10-2007578 7235,09%
25-10-2007622 8925,76%
26-10-2007468 6203,86%
29-10-2007489 2654,63%
30-10-2007531 2974,87%
31-10-2007622 6895,37%
średnia5613405,30%

Mniejszą popularnością niż tygodniowe wydania "Szkła" cieszy sięnatomiast sobotnia "Lupa tygodnia". W październiku br. jej krótkie,emitowane o 17.30 wydania oglądało 288 tys. widzów (udziały 3,02proc.), a wydania pełne, nadawane o 22.10 - 186 tys. (1,56 proc.).We wrześniu br. liczby te wyglądały odpowiednio 163 tys. (2,02proc.) i 264 tys. (2,25 proc.). Z kolei w październiku zeszłegoroku., gdy w soboty nadawane były tylko wydania o 22.10,przyciągały one przed telewizory średnio 236 tys. (2,07 proc.).

Lupa tygodnia
Wszyscy 4+

Godz.AMRSHR%
06-10-200717:38326 0633,62%
13-10-200717:26245 7612,57%
27-10-200717:29292 4942,92%
średnia
287 6913,02%
06-10-200722:11174 6851,56%
13-10-200722:10138 5471,13%
27-10-200722:09243 3181,99%
średnia
1861701,56%

Z danych telemetrycznych wynika, że "Szkło kontaktowe" oglądajągłównie kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat oraz powyżej 45.roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim iwyższym.



ADH %AFF
PłećMężczyźni43,82%91

Kobiety56,18%109
Wiek4- 91,40%23

10- 150,85%11

16 - 191,27%20

20 - 241,04%12

25 - 292,85%34

30 - 349,93%131

35 - 393,57%54

40 - 443,89%57

45 - 4910,20%126

50 - 5412,20%148

55 - 5915,31%220

60+37,48%207
Wlk.miastaWieś9,94%26

< 50 tys.27,02%112

50-100 tys.19,03%214

100-200 tys.12,31%153

> 200 tys.31,70%154
ZawódTop management17,69%219

Pracownicy szczebla średniego16,23%135

Pracownicy fizyczni i rolnicy6,20%32

Emeryci50,61%194

Inne9,28%27
WykształceniePodstawowe25,03%55

Średnie41,01%138

Wyższe31,71%295

Inne2,25%16

Wzrostowi oglądalności "Szklą kontaktowego" towarzyszy teżzwiększanie się wypływów z reklam emitowanych przez TVN 24 wokółprogramu. W październiku 2006 roku spoty nadane przed, w czasie ipo magazynie trwały w sumie ponad 3 godziny, co przełożyło się naprzychody na poziomie 1,51 mln złotych. Z kolei w październiku tegoroku reklamy trwały już prawie 5 godzin, a wpływy z nich byłydwukrotnie wyższe i wyniosły 3,14 mln złotych (dane cennikowe, bezrabatów).

Dołącz do dyskusji: 'Szkło kontaktowe' zyskuje widzów i reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl