SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szminka” obniża oglądalność TVP 1, ale wygrywa z Polsatem

Nadawana w TVP 1 druga seria amerykańskiego serialu „Szminka w wielkim mieście” ma po czterech odcinkach średnio 1,32 mln widzów, czyli o ponad połowę mniej niż Jedynka gromadziła w tym samym paśmie rok temu.

„Szminka” pokazywana jest w czwartki o 22.05. Po czterech epizodach średni udział TVP 1 w czasie emisji serialu wynosi 11,37 proc. w grupie 4+ i 8,16 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu stacja w tym paśmie miała 2,86 mln widzów, a jej udział kształtował się na poziomie odpowiednio 22,68 proc. i 15,35 proc.

W czasie nadawania produkcji Jedynka zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2, która emituje wtedy inny amerykański serial - „Dr. House” i ma 19,52 proc. udziału w 4+ oraz TVN-em (filmy fabularne; 18,15 proc.). Słabiej od TVP 1 radzi sobie Polsat (serial „Porwany”; 9,07 proc.).

Pierwsza serię „Szminki” stacja nadawała jesienią 2008 roku, ale o innej porze i w inny dzień, bo w niedziele o 20.20. Oglądało ją 2,86 mln osób, a udział Jedynki wynosił 16,77 proc. w 4+ i 13,48 proc. 16-49.

Z danych telemetrycznych wynika, że serial śledzą głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

"Szminka w wielkim mieście" (oryg. tytuł "Lipstick Jungle") opowiada o trzech zaprzyjaźnionych z sobą kobietach sukcesu: producentce w wytwórni filmowej Wendy Healy (w tej roli Brooke Shields), redaktor naczelnej magazynu o modzie Nico Reilly (Kim Raver) oraz projektance mody Victory Ford (Lindsay Price).


Oglądalność drugiej serii „Szminki w wielkim mieście” odcinek po odcinku 


Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
21-01-20101 322 31511,66%8,75%
28-01-20101 455 13111,60%8,49%
04-02-20101 121 3309,80%7,27%
11-02-20101 391 34012,36%8,07%
średnia1 323 91511,37%8,16%


Widownia konkurencji w czasie emisji serialu


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 22 274 06219,52%
TVN2 114 36718,15%
TVP 1 – Szminka w wielkim...1 323 91511,37%
Polsat1 056 7849,07%


Profil widowni produkcji 

Szminka w wielkim mieścieADH %AFF
PłećMężczyźni39,20%81

Kobiety60,80%117
Wiek4-90,31%5

10-152,74%39

16 - 192,88%50

20 - 243,31%40

25 - 294,78%54

30 - 344,55%56

35 - 395,67%80

40 - 447,11%110

45 - 496,80%96

50 - 5412,06%146

55 - 5911,68%154

60+38,11%195
Wlk. miastaWieś45,98%118

< 50 tys.23,24%96

50-100 tys.8,50%99

100-200 tys.6,06%76

> 200 tys.16,22%80
ZawódTop management6,48%83

Pracownicy średniego szczebla12,58%87

Pracownicy fizyczni i rolnicy20,25%100

Emeryci44,66%179

Inni16,03%49
WykształceniePodstawowe56,16%122

Średnie29,19%98

Wyższe11,61%102

Inne3,04%23

Dołącz do dyskusji: „Szminka” obniża oglądalność TVP 1, ale wygrywa z Polsatem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
ciekawe czy z momentem prawdy wygra?
odpowiedź
User
QSzminka
uwielbiam ten serial ,a nie RANCZO , proszę o dalsze odcinki "Szminki" pozdrawiam wdzięczna telewidzka
odpowiedź
User
xxx
podoba mi się ten serial,jest OK!
odpowiedź