SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

900 tys. widzów „Szóstki” w TVN. 10,49 mln zł z reklam

Nowy miniserial „Szóstka” oglądało średnio 898 tys. widzów. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,49 mln zł.

Obsada serialu „Szóstka”; fot. Telewizja TVN Article

Premierowe odcinki nowego serialu „Szóstka” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 31 marca do 5 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 898 tys. osób, co przełożyło się na 6,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,14 mln oglądających.

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Sanatorium miłości” i „To był rok!”, osiąga 12,46 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. programy kabaretowe; 11,56 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. filmy; 4,26 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest trzeci w rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajmuje drugą lokatę.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji sześciu premierowych odcinków serialu wyniosły 10,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szóstka” to 6-odcinkowa produkcja przedstawiająca historię dawców przeszczepów - tłem historii są przygotowania do przeszczepu łańcuchowego trzech nieznanych sobie par (ojca i córki, męża i żony, chłopaka i byłej dziewczyny). W obsadzie serialu znaleźli się: Gabriela Muskała, Grzegorz Damięcki, Mateusz Rusin, Maja Pankiewicz, Marianna Zydek, Julia Wyszyńska, Sławomir Orzechowski, Marcin Bosak, Marian Dziędziel, Agnieszka Pilaszewska, Szymon Piotr Warszawski oraz Magda Biegańska.

Autorami scenariusza są Michał Godzic oraz Aneta Głowska. Za zdjęcia odpowiada Robert Halastra. Kierownikiem produkcji jest Bartosz Sitkiewicz. Reżyserka serialu jak również współautorka scenariusza to Kinga Dębska. Producentką jest Krystyna Lasoń.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 900 tys. widzów „Szóstki” w TVN. 10,49 mln zł z reklam

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Spike
Tak się kończy potyczka z rozkochanymi emerytami a szkoda bo serial bardzo udany
23 10
odpowiedź
User
Adik1148
Totalnie nie rozumiem, dlaczego taka mała oglądalność. Chyłka i szóstka to najlepsze co się tvnowi od dawna zdarzyło
19 13
odpowiedź
User
Ttt
Hahaha ach te produkcje tvn nawet z TVP nie potrafią wygrać, której nikt nie ogląda wstyd !!!
11 19
odpowiedź
User
Olo
Bardzo słaby wynik. Tyle kasy w produkcje, w ludzi i promocje a tu taka klapa!!
To więcej ludzi ogląda Big Brothera:(
Klapa
18 8
odpowiedź
User
Kalemba
Komercyjnie klapa chociaż sam serial zdecydowanie bił na głowę (jakością i poziomem) tandetną i manieryczną Chyłkę czy ogrzewany kotlet - Odwróceni, nie wspominając już o Diagnozie czy produkcjach konkurencji (W rytmie serca, Echo serca).
Serial bardzo źle wpasowany w ramówkę - nie ten dzień, nie ta pora a dodatkowo kluczowy, pierwszy odcinek wyliczyli pod Sanatorium Miłości - później było już tylko gorzej.
22 2
odpowiedź