SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Szpilki na Giewoncie” straciły widzów, ale nadal są liderem

Trzeci sezon serialu Polsatu “Szpilki na Giewoncie” ogląda o 700 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon produkcji, emitowany rok wcześniej w tym samym paśmie. Serial pozostał jednak liderem rynku telewizyjnego.

Trzy pierwsze odcinki trzeciego sezonu “Szpilek” zgromadziły w Polsacie średnio 1,95 mln osób. Udział w rynku Polsatu w czasie ich nadawania (czwartki 22.00) wyniósł 18,31 proc. w grupie 4+ oraz 19,03 proc. w grupie 16-49 - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. W analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze epizody premierowej edycji serialu osiągnęły widownię na poziomie 2,68 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 24,58 proc. i 26,66 proc. udziału.

>>> „Hotel 52” zyskał widzów, jaką ma oglądalność?

Mimo spadku widowni serialu, Polsat w czasie emisji “Szpilek na Giewoncie” pozostał liderem rynku wśród wszystkich widzów, choć jego przewaga nad konkurencją jest znacznie mniejsza. Druga pozycja przypadła stacji TVN, nadającej w tym czasie “Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne, co dało jej 15,81 proc. udziału. Dalej plasują się kanały telewizji publicznej - TVP 1 (“Rezydencja”, “Sprawa dla reportera”, dokument; 15,42 proc.) oraz TVP 2 (filmy, “Dr House”; 9,99 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 Polsat także jest pierwszy, ale TVN jest tuż za nim z 18,37 proc. udziału.

„Szpilki na Giewoncie” oglądają głównie kobiety, osoby po 35. roku życia. Produkcja cieszy się największą popularnością na wsi, w małych i średnich miastach oraz wśród osób z wykształceniem średnim.


Widownia “Szpilek na Giewoncie” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
01-09-20111 877 84818,60%17,96%
08-09-20112 023 78818,99%21,24%
15-09-20111 959 32217,41%17,92%
Średnia1 953 64418,31%19,03%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat - Szpilki1 953 64418,31%19,03%
TVN1 673 09715,81%18,37%
TVP 11 631 53215,42%9,72%
TVP 21 057 2049,99%11,26%


Profil widowni “Szpilek”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni33,46%69
Kobiety66,54%128
Wiek 4-91,39%24
 10-153,94%58
16 - 193,97%71
20 - 245,57%71
25 - 296,68%75
30 - 347,99%96
35 - 398,81%119
40 - 447,35%115
45 - 498,25%120
50 - 5413,46%167
55 - 5910,45%135
60+22,13%110
Wlk. miastaWieś39,23%100
< 50 tys.25,68%107
50-100 tys.8,67%101
100-200 tys.7,91%98
> 200 tys.18,51%92
ZawódTop management8,54%98
Pracownicy średniego szczebla19,58%130
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,18%101
Emeryci28,91%113
Inni22,80%74
WykształceniePodstawowe44,70%99
Średnie38,02%129
Wyższe11,96%95
Inne5,33%42


 

Dołącz do dyskusji: “Szpilki na Giewoncie” straciły widzów, ale nadal są liderem

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tysiak
szpilki są o 22 a nie o 21
odpowiedź
User
Kryterium0
Tego nie da się oglądać ! Trzeci sezon ma infantylny scenariusz i współczuję ekipie, która robiła "Szpilki na Giewoncie 3". Choć nudą zaczęło już wiać w drugim sezonie, kiedy to główni bohaterowie naprzemiennie wracali do siebie i ze sobą zrywali, to jednak w obecnej transzy jest to dno dna - no chyba, że ktoś lubi posłuchać strasznych dialogów między niby starą góralką a młodym góralem o dupie Marynie...
odpowiedź
User
Marcin
ja oglądam na Polsat HD
odpowiedź