SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sztuka nie potrzebuje reklamy” - Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki (wideo)

Ruszyła kampania promująca łódzkie Muzeum Sztuki, w której występuje aktor Jan Peszek. Akcję, pod hasłem „Pointy nie będzie. Sztuka nie potrzebuje reklamy”, przygotował i realizuje dział promocji muzeum.

Jan Peszek w spocie Muzeum Sztuki w ŁodziJan Peszek w spocie Muzeum Sztuki w Łodzi

Akcja promująca Muzeum Sztuki w Łodzi ma być antyreklamą, demaskującą stereotypowe chwyty marketingowe. - Reklamowanie sztuki jest zjawiskiem paradoksalnym. Głęboko wierzymy w to, że sztuki nie trzeba reklamować. W związku z tym pomyśleliśmy o kampanii na opak - takiej, która będzie pokazywała słabość reklamy jako takiej, słabość procesu, w którym się kupczy, w tym wypadku sztuką - mówi Leszek Karczewski, autor scenariuszy spotów.

Na potrzeby kampanii przygotowano reklamę telewizyjną, emitowaną w TVP2, oraz pięć virali udostępnianych na facebookowym fanpage’u muzeum. Placówka będzie też prezentowana w dwóch materiałach w „Pytaniu na śniadanie”.

- Myślę, że celem kampanii nie jest przebijanie się. Sztuka nie będzie walczyła z pastami, proszkami i kremami. To są zupełnie inne dziedziny naszego życia. Z całą pewnością zwróci jednak uwagę na jakość reklam, ich nawał. Nie widzę też powodu, dla którego sztuka nie miałaby nagle wejść w tłum i tam poczekać jak ten tłum zareaguje - komentuje Jan Peszek.

Budżet akcji wynosi 1,2 mln zł, z czego 827,4 tys. zł to środki pozyskane z Unii Europejskiej.

Przez poprzedni miesiąc muzeum było już promowane na nośnikach outdoorowych (400 billboardów i 255 citylightów) w pięciu dużych miastach.

Dołącz do dyskusji: „Sztuka nie potrzebuje reklamy” - Jan Peszek w kampanii Muzeum Sztuki (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Podatnik łódzki
Dział promocji muzeum? Ciekawe ile kosztuje utrzymanie tego działu?
odpowiedź