SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szybkie 600 nową grą w punktach Lotto, reklamuje ją Michał Milowicz (wideo)

Totalizator Sportowy w piątek 31 stycznia wprowadza w punktach Lotto nową grę losową Szybkie 600. W jej kampanii reklamowej występuje aktor Michał Milowicz.

Article

W Szybkim 600 gracz musi wybrać 6 z 32 liczb, zakład z pojedynczą stawką kosztuje 2 zł. Główna wygrana to 600 zł wypłacane co tydzień przez cały rok. Natomiast przy zwiększonej stawce można grać nawet o 6 tys. zł wypłacanego tygodniowo przez rok.

W grze dostępne są też niższe wygrane:
- przy trafieniu 5 z 6 liczb - 250 zł,
- przy trafieniu 4 z 6 liczb - 50 zł,
- przy trafieniu 3 z 6 liczb - 4 zł,
- przy trafieniu 2 z 6 liczb - 2 zł.

Codziennie odbywać się będzie aż 260 losowań gry Szybkie 600 - co 4 minuty od godz. 6:36 do 23:52, na przemian z losowaniami Keno.

Przed każdym losowaniem Szybkiego 600 przeprowadzone zostanie losowanie decydujące o doliczeniu premii do jednego z pięciu stopni wygranych. Premia będzie dzielona proporcjonalnie na wszystkie wygrane, które padną w danym stopniu. Jeśli w tym stopniu nie padnie wygrana, premia kumuluje się na kolejne losowania.

Szybkie 600 reklamuje Michał Milowicz

W piątek rozpoczyna się kampania reklamująca Szybkie 600. Jej głównym bohaterem jest aktor Michał Milowicz.

 

Milowicz kilka lat temu wspólnie z innymi aktorami z filmu „Chłopaki nie płaczą” wystąpił w dwóch kampaniach reklamowych serwisu OLX.pl.

Za obsługę mediową Totalizatora Sportowego odpowiada Starcom, z którym firma niedawno przedłużyła umowę. Natomiast pod koniec ub.r. przetarg na obsługę reklamową Totalizatora Sportowego w internecie wygrała agencja Artegence.

Działania reklamujące Szybkie 600 obejmują internet (m.in. social media), telewizję, radio, prasę, outdoor oraz punkty Lotto (plakaty w trzech formatach, etui z informacją o grze, wobblery).

Kreację kampanii opracowała agencja OS3, spot wyreżyserował Dobromił Sudak. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szybkie 600 nową grą w punktach Lotto, reklamuje ją Michał Milowicz (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
Czyli jak trafię dwójkę, to przez rok co tydzień będą mi wypłacać 2 zł? Ale jak to się będzie odbywać? Po 600 zł mogą przelewać, a 2 zł? Też na konto, czy wypłacą za cały rok, czy mam chodzić co tydzień do kolektury po to?
9 5
odpowiedź
User
Alan
Szybkie robienie w banana ludzi. Kolejna gra mająca na celu nabić kieszeń totalizatorowi
7 0
odpowiedź
User
Podwójny wygrany
Co tydzień jest wypłacana tylko maksymalna kwota. Zagrałem z ciekawości 2 zakłady. Oba mi się zwróciły, więc warto. W lotto mamy 6 liczb z 49 czyli prawdopodobieństwo wygranej 1:14000000. W mini lotto już mamy znacznie mniej, bo mamy 1:850000, w ekstra pensji mamy 1:1250000, a tutaj mamy 6 liczb z 32, czyli prawdopodobienstwo wygranej 1:380000, więc jest na prawdę nieźle. Imo warto.
1 3
odpowiedź
User
Hazard
Szybka strata pieniędzy
6 0
odpowiedź
User
Widz😊
Jak widzę ta reklamę to się turlam ze śmiechu 😂😂😂😂
3 1
odpowiedź