Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk zajmą się w Grupie OLX obsługą reklamodawców z branży motoryzacyjnej

W biurze reklamy Grupy OLX utworzono zespół do obsługi klientów z branży motoryzacyjnej. Tworzą go Piotr Kowalczyk i Szymon Baraniecki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk zajmą się w Grupie OLX obsługą reklamodawców z branży motoryzacyjnej
Od lewej: Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk

Nowy zespół będzie zajmował się przede wszystkim sprzedażą klientom z sektora motoryzacyjnego oferty reklamowej serwisów otoMoto.pl i OLX.pl.

-To co nas wyróżnia to użytkownik  w procesie zakupowym, który przychodzi do nas z konkretną potrzebą. Zadaniem serwisu jest wsparcie go w tym procesie, nie ważne czy trafił do nas w poszukiwaniu samochodu osobowego, motocykla, maszyny budowlanej, czy części motoryzacyjnych - opisuje Szymon Baraniecki.

W nowym zespole zarówno Szymon Baraniecki, jak i Piotr Kowalczyk pełnią funkcję automotive ad business owner. Kowalczyk pracuje w Grupie OLX od pięciu lat, a z branżą reklamową jest związane w sumie od prawie 10 lat.

Szymon Baraniecki w Grupie OLX pracuje od prawie trzech lat, wcześniej był związany z reklamą prasową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat