Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk zajmą się w Grupie OLX obsługą reklamodawców z branży motoryzacyjnej

W biurze reklamy Grupy OLX utworzono zespół do obsługi klientów z branży motoryzacyjnej. Tworzą go Piotr Kowalczyk i Szymon Baraniecki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk zajmą się w Grupie OLX obsługą reklamodawców z branży motoryzacyjnej
Od lewej: Szymon Baraniecki i Piotr Kowalczyk

Nowy zespół będzie zajmował się przede wszystkim sprzedażą klientom z sektora motoryzacyjnego oferty reklamowej serwisów otoMoto.pl i OLX.pl.

-To co nas wyróżnia to użytkownik  w procesie zakupowym, który przychodzi do nas z konkretną potrzebą. Zadaniem serwisu jest wsparcie go w tym procesie, nie ważne czy trafił do nas w poszukiwaniu samochodu osobowego, motocykla, maszyny budowlanej, czy części motoryzacyjnych - opisuje Szymon Baraniecki.

W nowym zespole zarówno Szymon Baraniecki, jak i Piotr Kowalczyk pełnią funkcję automotive ad business owner. Kowalczyk pracuje w Grupie OLX od pięciu lat, a z branżą reklamową jest związane w sumie od prawie 10 lat.

Szymon Baraniecki w Grupie OLX pracuje od prawie trzech lat, wcześniej był związany z reklamą prasową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych