SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski traci popularność. Tylko 1,8 mln widzów

“Szymon na żywo” po trzech odcinkach ma o 600 tys. widzów mniej niż rok temu oglądało “Szymon Majewski Show", a jego widownia spada z wydania na wydanie. Jak podkreśla Bogdan Czaja, z-ca dyr. programowego TVN "stacja cały czas pracuje nad formatem".

“Szymon na żywo” emitowany jest w poniedziałki o 21.30. Po trzech odcinkach widownia formatu wynosi 1,75 mln widzów, co daje TVN średnio 12,83 proc. udziału w grupie 4+ i 13,76 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek obejrzało jeszcze ponad 2 mln osób, trzeci miał już tylko 1,52 mln oglądających.

Nowy program Majewskiego ogląda znacznie mniej widzów niż emitowany rok temu w marcu poprzedni format satyryka, czyli “Szymon Majewski Show”, który był pokazywany w tym samym paśmie. Po trzech odcinkach gromadził on bowiem 2,32 mln widzów, a udział TVN wynosił odpowiednio 17,16 proc. i 18,47 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie emisji “Szymona na żywo” TVN zajmuje trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP2, która nadaje wówczas kulisy “M jak miłość” oraz program ”Tomasz Lis na żywo”. Daje to jej 25,28 proc. udziału w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 20,36 proc.). Gorzej od TVN wypada za to TVP1 (“Teatr TV“, “Czas na dokument”; 7,79 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej liderem jest Polsat przed TVP2, a TVN także jest trzeci.

>>> “Kuba Wojewódzki” cały czas na fali

- Nie jesteśmy zadowoleni z wyników oglądalności “Szymona na żywo” - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. - To jednak nowy program, jego formuła jest cały czas dopracowywana. Nie zmieniamy planów dotyczących jego emisji - dodaje Czaja.


Z danych telemetrycznych wynika, że rozrywkowy format śledzą najchętniej kobiety, osoby po 30. roku życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie “Szymon na żywo” znaleźć można rozmowy z gwiazdami prowadzone przez Szymona, parodie polityków czy śmieszne materiały z udziałem Billguuna Ariunabaatara. Producentami show są Rinke Rooyens, szef Rochstaru i Remik Maścianica.


Oglądalność “Szymona na żywo” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
12-03-20122 027 90615,09%16,11%
19-03-20121 703 93912,69%14,07%
26-03-20121 518 36610,71%11,13%
Średnia1 754 40512,83%13,76%


Widownia formatu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 23 447 30825,28%18,31%
Polsat2 776 41320,36%26,61%
TVN – Szymon...1 754 40512,83%13,76%
TVP 11 062 2217,79%6,53%


Profil widowni programu
  

  ADH %AFF
PłećMężczyźni36,95%77
Kobiety63,05%121
Wiek 4-91,24%21
 10-151,64%25
16 - 192,40%44
20 - 243,87%50
25 - 296,48%73
30 - 3411,49%139
35 - 399,37%126
40 - 447,26%112
45 - 497,84%117
50 - 5410,54%132
55 - 599,96%127
6027,89%135
Wlk. miastaWieś26,50%67
< 50 tys.23,33%99
50-100 tys.10,29%124
100-200 tys.9,94%130
> 200 tys.29,94%140
ZawódTop management11,50%117
Pracownicy średniego szczebla20,02%129
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,06%106
Emeryci34,01%135
Inni14,41%47
WykształceniePodstawowe40,22%100
Średnie39,98%123
Wyższe16,92%116
Inne2,89%23


 

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski traci popularność. Tylko 1,8 mln widzów

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamillss
Ten program jest tak słaby ,że po 15 minutach miałem dosc
odpowiedź
User
OBUCHOWICZ
niestety kubuś zakrywa szymka czapką z daszkiem - jest prowdziwy po prostu
odpowiedź
User
nick
proponuje transfer szymona do banku pko bp. oddział w wąbrzeźnie.
odpowiedź