SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olga Adamkiewicz z Brand New Galaxy na czele komunikacji kampanii Szymona Hołowni

Szefową komunikacji kampanii wyborczej Szymona Hołowni będzie Olga Adamkiewicz, przez ostatnie lata związana z agencją marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy.

Olga Adamkiewicz Article

W piątek podczas prezentacji swojego sztabu Szymon Hołownia zaznaczył, że Olga Adamkiewicz dołączyła do niego niedawno. Zaznaczył, że będzie odpowiadać za strategię i realizację komunikacji w czasie kampanii.

- Bardzo się cieszę, że Olga, profesjonalistka tej klasy, zdecydowała się podjąć z nami współpracę - podkreślił, zwracając uwagę, że Olga Adamkiewicz oprócz pracy w branży marketingowej jest członkiem rady fundacji WWF Polska.

Adamkiewicz wesprze działania sztabu, pracując m.in. z Jackiem Cichockim (Szefem Sztabu Wyborczego), Michałem Kobosko (Pełnomocnikiem Wyborczym), Stanisławem Zakroczymskim (Koordynatorem do Spraw Programowych) oraz z Agnieszką Buczyńską (Koordynatorką Ogólnopolskiej Sieci Wolontariatu).

- Dołączyłam do Ekipy Szymona, ponieważ Szymon jest kandydatem obywatelskim, którego niesamowita energia i zaangażowanie społeczne zadziałało na mnie jak magnes. Nie zdecydowałabym się na taki ruch zawodowy dla żadnego z obecnych kandydatów na prezydenta – komentuje swoją decyzję Olga Adamkiewicz. 

Olga Adamkiewicz od jesieni 2017 roku była związana z uruchomioną wtedy firmą marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Początkowo była szefową, a wiosną ub.r. przeszła na stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju biznesu i relacji zewnętrznych.

Przedtem przez prawie cztery lata pracowała w Jeronimo Martins Polska jako szefowa marketingu drogerii Hebe i aptek Na Zdrowie. Wcześniej przez 8 lat była związana z Procter & Gamble, kolejno pełniła tam funkcje associate brand managera i brand managera w Europie Środkowej.

Szymon Hołownia poinformował, że w jego sztabie funkcję pełnomocnika wyborczego pełni Michał Kobosko, Agnieszka Buczyńska - koordynatorką sieci wolontariuszy, a Stanisław Zakroczymski - koordynatora ds. programowych.

 

Hołownia liczy na 5-10 mln zł w budżecie kampanii, bez konwencji

Szymon Hołownia powtórzył, że budżet jego kampanii będzie oparty na wpłatach od zwolenników. Zaznaczył, że w ostatnich dniach sztab otrzymuje setki pytań, kiedy będzie można przekazać na ten cel środki.

Dodał, że koszty jego kampanii będą dużo niższe od ustawowego limitu wynoszącego 18 mln zł. - Chcielibyśmy zamknąć się między 5 a 10 mln zł. Będziemy się starali zrobić to oszczędnie, ale tak, żeby to wszystko zostały dowiezione - stwierdził.

Hołownia zapowiedział, że w przyszłym tygodniu zamierza otworzyć 16 swoich lokalnych biur wyborczych. Nie jest natomiast planowana duża konwencja, na wzór tych organizowanych przez największe partie i wspieranych przez nie kandydatów.

- Zamiast wynajmować drogą halę w centrum Warszawy za nie wiadomo jakie pieniądze, zamawiać światła. Akurat kiedyś pracowałem w telewizji, więc wiem, jakie to są koszty. Ja chcę być z ludźmi, nie potrzebuję show, tam jest moja konwencja - argumentował Szymon Hołownia.

- Zrobiliśmy to specjalnie, też zadawaliśmy sobie to pytanie. Zrobimy to inaczej niż inni. Nasza konwencja będzie się odbywała przez cały następny tydzień w 16 polskich miastach, gdzie ja będę spotykał się z wolontariuszami, rozmawiał z nimi, łapał tę energię, którą mają, i cieszył się z tego, że zaczynamy nową drogę - zaznaczył.

Hołownia pisze książki i felietony, szeroko znany z TVN

Szymon Hołownia z mediami jest związany od ponad 20 lat. W latach 1997-2000 był dziennikarze działu kultury „Gazety Wyborczej”, w latach 2001–2004 pracował w dziale społecznym „Newsweek Polska”[6], w 2005 roku był zastępcą redaktora naczelnego tygodnika „Ozon”, a w latach 2005-2006 był redaktorem dodatku „Plus Minus” w „Rzeczpospolitej”.

W latach 2006-2012 współpracował z „Newsweek Polska”, potem przez niecały rok był felietonistą „Wprost”, a w 2015 roku zaczął współpracę z „Tygodnikiem Powszechnym”.

Prowadził audycje w kilku stacjach radiowych (m.in. Radiu Białystok i VOX FM), w 2006 był gospodarzem programu „Po prostu pytam” w TVP1. W latach 2007–2012 był dyrektorem programowym Religia.tv, prowadził w tej stacji programy „Między sklepami”, „Bóg w wielkim mieście” i „Ludzie na walizkach”.

Największą popularność zyskał od 2008 roku jako współprowadzący „Mam talent!” w TVN. W 2015 roku razem z Marcinem Prokopem prowadził też w TVN program „Mamy Cię!”.

Napisał ok. 20 książek, przede wszystkim o tematyce religijnej i duchowości. Otrzymał kilka nagród dziennikarskich, m.in. Ostre Pióro od Business Centre Club (w 2004 roku), Nagrodę „Ślad” im. bp. Jana Chrapka (w 2007 roku), Wiktora w kategorii Wiktor publiczności za 2010 rok, MediaTor w kategorii NawigaTOR w 2008 roku, a w 2010 roku był nominowany do Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego.

Hołownia od lat jest zaangażowany w działalność charytatywną, głównie na rzecz dzieci w Afryce. Założył fundacje Kasisi i Dobra Fabryka, w 2016 roku otrzymał od Rzecznika Praw Dziecka Odznaką Honorową za Zasługi dla Ochrony Praw Dziecka.

Studiował psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Dwukrotnie przebywał w nowicjacie zakonu dominikanów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Olga Adamkiewicz z Brand New Galaxy na czele komunikacji kampanii Szymona Hołowni

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Guzy
SZYMON II tura! Just do it! Utrzyj nosa tym śmiesznym polityczkom i politykom!
4 18
odpowiedź
User
Allan
A to zdziwko. Powiadam wam, że pierwszym krokiem do spieprzenia każdej kampanii wyborczej jest zatrudnienie agencji marketingowej i oddanie jej komunikacji pod opiekę. Gdy w miejsce speców od komunikacji politycznej lub dziennikarzy wchodzą spece od reklam konsumpcyjnych wychodzi zazwyczaj zło. Wie o tym każdy student komunikacji i politologii. A dlaczego? Bo korpoludki żyją w świecie marek, a nie ludzi, działają w swoich wąskich kompetencjach, a nie umieją łączyć wszystkie dziedziny. Źle to wróży kampanii Szymona Hołowni.
12 2
odpowiedź
User
poPO
Interesujące, czy Sz. Hołownia, po przegranych wyborach, wróci z powrotem do TVNu??
8 0
odpowiedź
User
Serdel
TVN wybiera sobie prezydenta. Co chcą sobie załatwić?
4 2
odpowiedź
User
Krasawica
TVN wybiera sobie prezydenta. Co chcą sobie załatwić?

Wszystko.
4 0
odpowiedź