SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile wprowadza 30-dniowy okres próbny swoich usług

T-Mobile rusza z nową kampanią promującą internet - teraz z możliwością testowania przez 30 dni.

W materiale, wraz z babcią i jej nastoletnią wnuczką, widzowie odkrywają możliwości magentowej sieci, która sprawdza się w każdej codziennej sytuacji np. podczas spaceru, relacji na żywo czy wirtualnej gry.

Muzycznym tłem klipu  reklamowego jest kultowy hit Queen „Don’t stop me now”.

Klienci dołączający do T-Mobile mogą testować sieć przez 30 dni. Jeśli w tym czasie będą chcieli zrezygnować z usług firmy, operator zwróci im poniesione koszty.

Osoby spoza sieci T‑Mobile – po raz pierwszy w Polsce – nie muszą zmieniać operatora, by przetestować nielimitowany internet operatora. Mogą sprawdzić go bezpłatnie, bez wychodzenia z domu, bez żadnych zobowiązań, za pomocą karty e-SIM.

Kampania o testowaniu jakości sieci obejmuje spoty telewizyjne, outdoor, a także działania w internecie i social mediach. Jej koncepcja została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R. Materiały do sklepów opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem mediów zajął się Mindshare.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile wprowadza 30-dniowy okres próbny swoich usług

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hja
T Mobile to ja nawet za darmo nie chce. Naciagaja. A umowy tak skonstruowane, ze mozna sie przejechac. Wciskaja tez bezbronnym emerytom niepotrzebne uslugi.
odpowiedź
User
js
@Hja
Pie®dolisz głupoty.
odpowiedź
User
Ta sama kultowa muzyka jest w spocie Allegro;)) May i SP Freddie się cieszą))
odpowiedź