SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)

Ruszyła teaserowa odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile, w której operator zwraca uwagę na wybrane problemy w zakresie obsługi klientów telekomów. Akcję realizują departament zarządzania marką T-Mobile, DDB&Tribal, Mindshare oraz VMLY&R.

Fazę teaserową promują cztery 15-sekundowe spoty telewizyjne. Wykorzystują komentarze z social mediów, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi stałego klienta, infolinii czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa napis „Nonsens”.

 

 

Spoty trafiły do emisji w telewizji, na nośnikach digital OOH oraz kanałach digital, w tym social mediach. Operator przygotował też specjalną stronę internetową beznonsensow.pl, której zawartość będzie się poszerzać sukcesywnie z rozwojem akcji.

Pierwsza faza kampanii potrwa do 1 kwietnia 2019 r.

- Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna - mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.

Gwiazdą Monika Brodka

Główna kampania ruszy od wtorku 2 kwietnia. Obejmie emisję 45-sekundowego spotu, który wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a wystąpi w nim piosenkarka Monika Brodka.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB&Tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, kampanię digital i social media realizuje VMLY&R.

W 2018 r.  T-Mobile Polska wypracował przychody w wysokości 6,5 mld złotych, ale wskaźnik EBITDA okazał się w skali roku niższy o 6,7 procent. Operator ma obecnie ponad 10,7 mln użytkowników, o 333 tys. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qi
dobra. w sobotę robie test. będzie zabawnie.
odpowiedź
User
slasz
Słuchajcie, już jakby pominąć działanie sieci, treść teasersów, ofertę, itd., to chyba śmiało można powiedzieć, że kampania wizerunkowo zaczyna się bardzo dobrze, na wysokim poziomie. Żaden polski operator się tego nie podjął, ale patrząc, to będzie dobrze.
odpowiedź
User
Gość
Ja właśnie złożyłam w T-Mobile wypowiedzenie umowy po 12 latach, bo dali mi propozycję, która nie tylko była śmieszna, ale również dużo gorsza niż dla nowego klienta. Tłumaczenie pana na infolinii wybrzmiało w ten sposób, że powinnam się z tej śmiesznej oferty cieszyć. Mówiąc więc, że taka sytuacja to nonsens, to T-Mobile świetne podsumował sam siebie.
odpowiedź