SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dorota Wellman i wracający klienci w letniej reklamie T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska zaczął letnią odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej z udziałem Doroty Wellman pokazującej klientów wracających do tej sieci. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z telekomem odpowiadają firmy FCB Bridge2Fun, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.

Dorota Wellman w reklamie T-Mobile Article

Nowy spot pokazuje różne osoby, które w ramach wakacyjnych wyjazdów wracają do swoich ulubionych miejsce. Dorota Wellman przekonuje, że podobnie klienci wracają do T-Mobile, przekonani wysoką jakością usług.

W reklamie przedstawiane są wyniki z ostatniej edycji corocznej badania jakości sieci telekomunikacyjnych, w której T-Mobile zajął pierwsze miejsce w rankingu prędkości  internetu mobilnego w obu kategoriach: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE na platformie SpeedTest.pl.

Kampania informuje też o trwającej nadal promocji, w ramach której użytkownicy przenoszący numer do T-Mobile będą mogli testować jakość usług do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji oraz do zwrotu opłat stałych.

Spot jest utrzymany w konwencji znanej z ostatnich kampanii T-Mobile: w czarno-białej kolorystyce z elementami barwy magenta charakterystycznej dla tej marki oraz z dynamiczną muzyką w tle.

 

Dorota Wellman reklamuje T-Mobile od marca

Pierwsza odsłona kampanii z udziałem Doroty Wellman pokazującej klientów wracających do T-Mobile ruszyła w marcu br. Dziennikarka pojawiła się też razem z przedsiębiorcami w reklamach oferty sieci dla firm Magenta Biznes.

Na koniec marca br. T-Mobile Polska miał 10,51 mln klientów, w tym 6,99 mln abonentów (294 tys. więcej niż rok wcześniej). W pierwszym kwartale operator zanotował spadek wpływów o 0,2 proc. oraz skorygowanego zysku EBITDA o 7 proc. (do czego przyczynił się głównie brak opłat za roaming w Unii Europejskiej).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).

Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów i działania w internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację reklam internetowych odpowiada Liquid Thread, za aktywności w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja ARC Worldwide.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman i wracający klienci w letniej reklamie T-Mobile (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mobs
A ja jestem odchodzącym klientem
21 1
odpowiedź
User
Slabo
Ta kobieta jest wszedzie. Reklamy z nia sa juz niewiarygodne
35 1
odpowiedź
User
aZaliż
Nie sądzę, by o kimś, kto nieustająco pojawia się w reklamach różnych produktów, można było pisać "dziennikarka". To poważne nadużycie.

Tyle w temacie.
41 1
odpowiedź
User
Edx
Dla mnie bardzo ważne jest, że ich reklamy nie skupiają sie jednak na znanej osobie (która i tak przez nich jest wynajęta jako jedyna), ale na samej estetyce, kolorystyce i muzyce przede wszystkim. Mnie nie obrzuca jak widzę ten spot w tv, dużo gorzej przy Playu czy Cyfrowym Polsacie z tandetnym Majewskim na czele. Nowa kampania TM od samego początku jest spójna i trzyma poziom - moi zdaniem wysoki.
1 2
odpowiedź
User
monika
Ta kobieta jest wszedzie. Reklamy z nia sa juz niewiarygodne
zgadzam się, zero autentyczności, szkoda ze t-mobile nie inwestuje w swoją ofertę, bo oferty prepaidowe są o niebo lepsze niż ich abonament. Przeniosłam się od nich do mobile vikings i żałuję, że nie zrobiłam tego szybciej
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing