SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile wprowadza ofertę Magenta 1 z internetem światłowodowym i Netflixem

W ofercie T-Mobile Polska pojawiły się taryfy Magenta 1 obejmujące oprócz usług mobilnych m.in. internet światłowodowy i dostęp do Netflixa. Są skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm.

Oferta Magenta 1 dla klientów indywidualnych składa się z trzech taryf: S, M i L, kosztujących odpowiednio 99, 124 i 144 zł miesięcznie. Każda obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w ramach roamingu w Unii Europejskiej, a taryfy M i L - także nielimitowany internet mobilny w kraju (w planie S pakiet wynosi 5 GB).

Magenta 1 obejmuje też internet światłowodowy (w taryfach S i M z prędkością do 100 Mb/s, a w planie L - do 300 Mb/s) oraz różne plany dostępu do Netflixa.

Przy kupnie z dekoderem lub smartfonem cena rośnie o 10 zł miesięcznie, można też płacić dodatkowo za szybszy internet światłowodowy: 10 zł miesięcznie za przyspieszenie ze 100 Mb/s do 300 Mb/s, a 30 zł miesięcznie - za wzrost do 900 Mb/s.

Ponadto klienci Magenta 1, tak samo jak użytkownicy pozostałych ofert abonamentowych T-Mobile Polska, mogą dokupić za 30 zł na 90 dni pakiet sportowy obejmujący Ipla Sport i Ipla Eleven Sports z kanałami Polsat Sport i Eleven Sports.

Dla użytkowników, którzy wybiorą w T-Mobile pakiet obejmujący usługi mobilne, światłowodowe i rozrywki, przygotowano vouchery z 1 tys. zł zniżki na zakup dowolnego telewizora Samsung dostępnego w sklepie internetowym firmy. Proponowany im też będzie dekoder KOAN KSTB6077.

- Przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badania - zarówno w Polsce, jak i za granicą - i widzimy wyraźnie, że klienci nie chcą już mozolnie przewijać setek kanałów z treściami, które często są dla nich po prostu nieistotne. Klienci chcą oglądać najlepsze treści, dostosowane do ich potrzeb, kiedy tylko mają na to ochotę. Pod względem zaspokajania potrzeb klientów polscy operatorzy telekomunikacyjni plasują się nieco w tyle za innymi krajami. Dziś T‑Mobile to zmienia i dzięki strategicznym współpracom z firmami takimi jak Netflix, wprowadza ofertę w pełni odpowiadająca na potrzeby polskich, nowoczesnych klientów - komentuje Frederic Perron, członek zarządu ds. rynku prywatnego w T‑Mobile Polska.

Magenta 1 także we wersji dla firm

Oferta Magenta 1 dla firm obejmuje plany M (za 100 zł miesięcznie), L (za 110 zł miesięcznie) i VIP (za 150 zł miesięcznie). Oprócz nielimitowanych rozmów, wiadomości i internetu mobilnego współdzielonego na wszystkich kartach SIM (a planie VIP bez limitu prędkości) w ofercie jest dostępny internet światłowodowy: w M z prędkością do 100 Mb/s, w L - do 300 Mb/s, a w VIP - do 900 Mb/s.

Użytkownicy mogą też korzystać bez dodatkowych opłat przez różne okresy (6 miesięcy w przypadku planu M, 12 miesięcy w ramach L i 18 miesięcy w ramach VIP) z wybranej z trzech usług: Office 365, Norton Security Online lub Zdalnego IT Serwisu.

Pierwsi klienci, którzy skorzystają z oferty Magenta 1 dla firm, będą mogli kupić Samsunga Galaxy S10e lub Galaxy A50 w cenie obniżonej o 50 proc.

- Coraz częściej widzimy, że klienci są przytłoczeni niezliczoną liczbą ofert i wariantów usług. Poszukują prostych i najlepszych produktów, jednak szum komunikacyjny często uniemożliwia im dokonanie optymalnego wyboru. T‑Mobile postanowił to zmienić. Dzięki ofercie Magenta 1 stajemy się dla klientów partnerem, który zdejmuje z nich ciężar wyszukiwania wielu rozwiązań i podejmowania wielu decyzji. Zamiast oferować klientom wszystko, co jest ogólnie dostępne na rynku, dajemy im wybór spośród wyłącznie najlepszych usług w prostym i czytelnym pakiecie. Strach przed ominięciem optymalnych ofert zamieniamy na radość z korzystania z produktów najwyższej jakości - tak nową ofertę opisuje Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.

Nowa oferta będzie w sprzedaży od najbliższego piątku.

To pierwsza oferta konwergentna T-Mobile

Magenta 1 to pierwsza oferta T-Mobile Polska z internetem stacjonarnym. Telekom nie ma własnej infrastruktury światłowodowej, natomiast w ostatnim okresie podpisał umowy na korzystanie z sieci telekomów stacjonarnych.

W połowie ub.r. T-Mobile porozumiał się co do korzystania przez 10 lat ze światłowodów należących do Orange Polska. Zapłacił na początek 275 mln zł i zobowiązał się do uiszczania opłaty za każdego swojego klienta, którzy będzie korzystał z tej sieci. W jej zasięgu w połowie ub.r. było ok. 1,7 mln gospodarstw domowych.

Natomiast na początku czerwca T-Mobile podpisał wstępną umowę dotyczącą dostępu do infrastruktury światłowodowej Inei. Wprowadzenie usług hurtowych z wykorzystaniem tej sieci zaplanowano na trzeci kwartał br.

- Obecność na rynku telekomunikacyjnym to już za mało. Dziś stawiamy kolejny, milowy krok w naszej podroży operatora konwergentnego. Poprzez systematyczne rozwijanie i tworzenie nowych usług- w szczególności tych dla domu - chcemy stać się operatorem pierwszego wyboru dla polskich klientów – podkreśla Maierhofer. - W nowej ofercie stawiamy na staranny dobór produktów o najwyższej jakości. To kierunek, który swoimi działaniami podpowiadają nam sami klienci. Coraz częściej widzimy, że czują się przytłoczeni zbyt dużą liczbą ofert i usług. Poszukują przy tym produktów najwyższej jakości. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując klientom najlepiej wyselekcjonowane usługi z najwyższej półki. Jestem przekonamy, że pozwolą nam one konkurować na rynku usług konwergentnych z operatorami, którzy do tego wyścigu dołączyli przed nami - dodaje prezes T-Mobile Polska.

W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska zanotował spadek wpływów o 4,7 proc. do 1,496 mld zł oraz wzrost skorygowanego zysku EBITDA o 0,5 proc. do 398 mln zł. Na koniec marca telekom miał 10,82 mln klientów, o 314 tys. więcej niż rok wcześniej.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile wprowadza ofertę Magenta 1 z internetem światłowodowym i Netflixem

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
PIOTR-PIOTR
Moim zdaniem oferta jest słaba. Dla niekumatych. Powiedzmy, że w jakimś miesiącu nie widzę nic ciekawego na Netflixie i nie chciałbym płacić. Nie mogę tak zrobić. W tej chwili mogę. To tylko jeden przykład.
odpowiedź
User
Romano
A moim skromny zdaniem oferta godna uwagi. @Piotr-Piotr tak to jest w ofertach abonamentowych, kupujesz je z innych powodów, a nie z tego, że możesz w każdym momencie zrezygnować
Co do Netflixa to wolę go niż zwykłą tv, zawsze cos znajduje.
odpowiedź
User
lolik
Netflix nie jest za darmo - jest wliczony w cenę; nie wiem po co ten dekoder, niby jest ta telewizja a niby jej nie ma i to jeszcze pakiety konkurenta?
odpowiedź