T-Mobile: Nowy Mix z pakietem internetowym większym o 50 proc.

T-Mobile Polska wprowadził nową ofertę Mix, w której klienci mogą otrzymać dodatkowy bonus internetowy za wyrażenie kompletu zgód marketingowych oraz usługę Supernet Video, dzięki której można oglądać filmy, seriale, mecze czy klipy muzyczne bez zużywania pakietu danych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowy Mix jest dostępny w czterech wariantach comiesięcznych doładowań od 30 do 50 zł. Klienci mogą przy tym wybierać spośród smartfonów od 1 zł, takich jak Samsung Galaxy J4+, LG K40 czy Nokia 4.2. Dla klientów poszukujących oferty z klasycznym telefonem przygotowano najtańszy wariant za 20 zł.

Bez względu na wysokość miesięcznego doładowania, klienci korzystają z nielimitowanych rozmów w T-Mobile i Heyah oraz nielimitowanych SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci. Liczba dostępnych darmowych minut do wszystkich sieci to – w zależności od wybranego wariantu – 200, 400 lub 600 minut.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-z-najszybszym-internetem-mobilnym-w-maju-dlaczego-predkosc-parametry,7171057807919233a ##

Pakiet internetowy obejmuje odpowiednio 2, 4 i 6 GB, a w przypadku wyrażenia zgód marketingowych jest on powiększany o 50% na cały okres obowiązywania umowy. Usługa Supernet Video bez limitu danych jest dostępna dla klientów, którzy wybiorą opcję 50-złotowych doładowań. W pozostałych przypadkach koszt usługi wynosi 5 zł miesięcznie za Supernet Video DVD lub 15 zł miesięcznie za Supernet Video HD. W ramach Supernet Video dostępne są m.in. serwisy YouTube, Netflix, Vod.pl, Player, TVP Sport HD i WP Pilot.

grafika

Nowy Mix w T-Mobile to także elastyczna umowa (im częstsze uzupełnianie konta, tym krótszy jej okres) oraz różne sposoby doładowania konta, m.in. kuponem, w bankomacie, przelewem bankowym, z telefonu na abonament lub przez stronę doladowania.t-mobile.pl.

W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska zanotował spadek wpływów o 4,7 proc. do 1,496 mld zł oraz wzrost skorygowanego zysku EBITDA o 0,5 proc. do 398 mln zł. Na koniec marca telekom miał 10,82 mln klientów, o 314 tys. więcej niż rok wcześniej.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu