T-Mobile promuje elektroniczne umowy z klientami aby ograniczyć papierowe dokumenty

T-Mobile Polska zachęca swoich użytkowników do zawierania umów z operatorem za pomocą dokumentów w formie elektronicznej. W ten sposób operator chce ograniczyć stosowanie tradycyjnych papierowych dokumentów i dbać o środowisko.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

T-Mobile proponuje rozwiązania przystępne klientom i środowisku zachęcając do zawierania umów w postaci elektronicznej. Według operatora taka forma podpisywania dokumentów jest całkowicie zgodna z nowelizacją ustawy o prawie telekomunikacyjnym, która przynosi wiele zmian w procesach sprzedaży, w tym zasadach obiegu dokumentów.

Nowe przepisy nakładają na operatorów telekomunikacyjnym obowiązek dostarczenia klientowi kompletu dokumentów (warunki świadczenia usług, cenniki itp.) w takiej samej formie jak umowa główna, na trwałym nośniku. E-umowa pozwala uniknąć generowania dodatkowych, papierowych dokumentów i według T-Mobile przyczynia się do znacznej redukcji materiałów koniecznych do ich wytworzenia.

- T-Mobile zachęca klientów do zawierania umów elektronicznie - poprzez e-mail. Po podpisaniu umowy i wyrażeniu zgody na wysłanie kompletu dokumentów e-mailem klient otrzyma jedynie jednokartkowy wydruk z podsumowaniem swojej oferty– wyjaśnia w komunikacie Agnieszka Dudek, dyrektor departamentu zarządzania customer experience w T-Mobile Polska.

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa