SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile weryfikuje użytkowników po głosie

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile, uruchomił usługę głosowej weryfikacji użytkownika na potrzeby wewnętrznego systemu automatycznego resetu haseł dostępowych w sieci wewnętrznej. Całodobowa dostępność usługi ma oszczędzać czas klientów oraz ułatwiać codzienną pracę pracownikom biur i sklepów operatora.

Sieć T-Mobile skorzystała z rozwiązania "Nuance Vocal Password" firmy Nuance Communications, dostawcy rozwiązań opartych o technologię rozpoznawania mowy i biometrii głosowej. Wdrożenie zostało przeprowadzone przez Algotech - polskiego partnera firmy Nuance Communications.

Zastosowane rozwiązanie "Nuance Vocal Password" pozwala na automatyczną i zdalną weryfikację tożsamości użytkownika na podstawie unikalnych cech jego głosu. Oprogramowanie sprawdza, czy dana osoba rzeczywiście jest tą, za którą się podaje, porównując jej głos w trakcie wypowiedzi z zachowanym wcześniej wzorcem głosu, uzyskanym w trakcie jednorazowej rejestracji.

Nie ma tutaj konieczności zadawania pytań dotyczących danych osobowych związanych z użytkownikiem, weryfikowanych dotychczas w trakcie procedur bezpieczeństwa i wymagających kontaktu z "żywym" konsultantem.

Operacja jest dokonywana w całości automatycznie, możliwa do przeprowadzenia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a czas procedury resetu hasła skrócił się do ok. 20 sekund, co oszczędza użytkowników, a także pracowników wsparcia informatycznego firmy.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile weryfikuje użytkowników po głosie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Przemek
Bardzo dobra rzecz, to już chyba maksymalne zabezpieczenie naszego konta przed włamaniem na nie osób trzecich, też bardzo fajna rzeczą będzie to że już nie będzie się musiało pamiętać jednego loginu, zawsze o jeden mniej :) oby tak dalej
odpowiedź