SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowi klienci Tailor Made PR

Tailor Made PR poszerzyło grono klientów z branży motoryzacyjnej.

W ostatnim czasie do grona klientów Tailor Made PR dołączył Inchcape – autoryzowany dealer samochodów BMW i MINI oraz Kompania Piwowarska i marka Peroni, która jest sponsorem jednego z topowych teamów Formuły 1. W ostatnim czasie do grona klientów agencji dołączyła także spółka Astara Poland, która jest polskim wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów i części zamiennych marki Mitsubishi Motors.

Astara Poland klientem Tailor Made PR

Współpraca z Astarą zakłada trzy etapy działań, które realizowane są od września 2022 do kwietnia 2023. Finalnym efektem współpracy będzie kilkumiesięczna kampania influencerska obejmująca produkcję dedykowanego kontentu we współpracy z twórcami na ich kanałach w social media. Najważniejszą wartością kolaboracji jest wiarygodność przekazu i ukazanie doświadczenia z jazdy nowym Mitsubishi ASX, który swoją premierę światową miał we wrześniu br.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego, na które agencja odpowiedziała a działania w ramach tej kooperacji potrwają do kwietnia 2023 r. Za pion klientów z branży moto z ramienia agencji odpowiada Marta Lewowska – account director.

Dołącz do dyskusji: Nowi klienci Tailor Made PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl