SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiosną bez nowego sezonu „Tak to leciało!”. Program ma wrócić po wakacjach

11. sezon „Tak to leciało!” emitowany na początku tego roku oglądało w TVP2 średnio 1,08 mln widzów. Względem poprzedniej serii emitowanej jesienią ub.r. widownia programu niemal się nie zmieniła - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Wiosną Dwójka zrealizuje kolejne dwie odsłony produkcji, nowe odcinki widzowie zobaczą jesienią.

Sławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej Zawada Sławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej Zawada

Dwójka 11. sezon teleturnieju „Tak to leciało!” pokazywała w niedziele o godz. 16.15, w okresie od 1 stycznia do 19 lutego br. Średnia oglądalność programu wyniosła 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 9,31 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 6,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 22 stycznia, który śledziło 1,36 mln osób.

Dla porównania, 10. sezon „Tak to leciało!” emitowany jesienią ub.r. śledziło 1,07 mln osób, co przełożyło się na 10,62 proc. udziału w 4+, 7,62 proc. w 16-49 i 7,65 proc. w 16-59. Widownia programu minimalnie wzrosła, ale spadły jego udziały rynkowe.

W niedzielę, 25 grudnia ub.r. o godz. 16.15 telewizyjna Dwójka pokazała specjalny odcinek serialu „Tak to leciało!”. Śledziło go 1923 tys. osób (odpowiednio 9,04 proc., 6,37 proc. i 6,54 proc. udziału).

„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą.

Teleturniej powrócił do ramówki Dwójki po 10 latach przerwy. Produkcja w stacji zadebiutowała w marcu 2008 roku. Program emitowany był w każdej ramówce wiosennej i jesiennej w niedziele około godz. 19.00. Dwójka pokazała dziewięć sezonów produkcji, ostatni odcinek nadano 12 maja 2012 roku. Wówczas gospodarzem show był Maciej Miecznikowski, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała spółka Mastiff Media Polska.

Reaktywowany jesienią ub.r. program prowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”, za produkcję wykonawczą projektu odpowiada Endemol Shine Polska.

Wiosną powstaną kolejne dwa sezony, emisja w sezonie 2023/2024

Telewizja Polska już zdecydowała się na realizację kolejnych dwóch sezonów show. Prace na planie „Tak to leciało! 12 i 13” odbywać się będą wiosną br., bez zmian program będą prowadzić Sławomir Zapała i „Kajra”.

13. odsłona produkcji ma trafić do emisji w Dwójce jesienią br. Z kolei kolejny sezon będzie emitowany najprawdopodobniej zimą lub wiosną przyszłego roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.

Dołącz do dyskusji: Wiosną bez nowego sezonu „Tak to leciało!”. Program ma wrócić po wakacjach

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Promek
Cały czas to smarują Sławomira Kajrą...normalnie odgrzewane krokiety
0 0
odpowiedź
User
Tomekk
Niech wcale nie wraca
0 0
odpowiedź
User
Karol
Czyli szału nie ma skoro TVP dysponująca tak znaczna nadwyżką środków nie zapewniła sobie ciągłości emisji
0 0
odpowiedź