SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Taneczny flashmob w centrum Warszawy w kampanii pralki Hotpoint od Whirlpool (wideo)

Whirlpool Group do promocji nowej pralki marki Hotpoint zaaranżowaał taneczny flashmob w centrum Warszawy. Tancerze ubrani w kolorowe koszulki i tancerki w białych T-shirtach stworzyli układ, który nawiązywał do wirującego bębna pralki.

Article

Marketer postanowił zaprezentować mieszkańcom stolicy najnowszy model pralki Hotpoint, która w jednym cyklu pierze odzież białą i kolorową bez obawy zafarbowania w niestandardowy sposób.  Pod koniec września, w piątkowe przedpołudnie tancerze pojawili się na tzw. patelni, w samym centrum Warszawy i odtańczyli taniec bieli i koloru.

Tancerki w białych T-shirtach i tancerze w kolorowych koszulkach najpierw popisywali się przed sobą, prezentując swoje taneczne umiejętności, po to by na koniec połączyć je w tańcu i stworzyć symboliczny bęben pralki, w którym biel miesza się z kolorem. Jak podaje firma, flashmob spotkał się z dużym zainteresowaniem warszawiaków i turystów. Wiele osób przystawało, robiło tancerzom zdjęcia i filmowało ich taniec.

Kolejnym działaniem promującym markę Hotpoint jest wspólna akcja z firmą Gatta, producentem rajstop. Te działania reklamują kolejną funkcję pralki – skuteczne pranie delikatnych tkanin w niskiej temperaturze. Do końca października, robiąc zakupy w salonach Gatta, na kwotę min. 50 zł, można wygrać jedną z 10 pralek marki Hotpoint.

Pralka jest także promowana za pośrednictwem kampanii prasowej, realizowanej od września do listopada w najważniejszych tytułach kobiecych, wnętrzarskich i tygodnikach opinii (m.in. „Twój Styl”, „Cztery Kąty”, „Polityka”).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Taneczny flashmob w centrum Warszawy w kampanii pralki Hotpoint od Whirlpool (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pomocny
szanowna marko, wyjątkowo niski poziom
pewno było tanio ;-) to widać
18 9
odpowiedź
User
joic
nie nazwałabym tego flashmobem...
11 9
odpowiedź
User
Telewizor Wisła
Straszną taniochą to zalatuje. Skąd się bierze tak nieatrakcyjne dziewczyny z wielkimi tyłkami? Albo to wina tych leginsów i szpilek - słabo to wyglądało.
9 11
odpowiedź
User
uhuhuhu
dobrze wyprane z emocji.
9 10
odpowiedź
User
spiderpl
Moja 5 letnia pralka Mastercook też potrafi prać białe i kolorowe razem
9 9
odpowiedź