SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tańsze reklamy w TVP. Najdroższe przy Lidze Mistrzów i „M jak miłość”

W kwietniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 5,1 proc. tańsze niż przed rokiem. Najwięcej kosztują reklamy przy meczach piłkarskiej Ligi Mistrzów i serialu „M jak miłość”.

W kwietniu TVP2 pokaże w środy dwa mecze ćwierćfinałowe (3 i 10 kwietnia) oraz pierwszy półfinał (24 kwietnia) Ligi Mistrzów. Reklamy przy tych transmisjach kosztują od 48 do 74,2 tys. zł (wszystkie podane kwoty dotyczą spotów 30-sekundowych). Wiosną ub.r. te rozgrywki pokazywał Polsat, a spoty przy nich były dużo tańsze - kosztowały od 30,1 do 37,7 tys. zł.

Ceny reklam przy „M jak miłość” wynoszą obecnie od 65,9 do 72,5 tys. zł. To mniej więcej tyle samo, co przed rokiem, kiedy kosztowały od 65,4 do 75,5 tys. zł. Za spot przed „Ranczem” trzeba wydać 65,9 tys. zł, czyli 5,6 tys. zł mniej niż przed rokiem. Reklamy przy „Barwach szczęścia” kosztują od 29,3 do 52,8 tys. zł (w kwietniu ub.r. było to od 39,8 do 52,9 tys. zł), a przy „Na dobre i na złe” - od 44,9 do 48,9 tys. zł (rok temu serial był emitowany innego dnia, a reklamy przy nim kosztowały od 28,3 do 31,3 tys. zł).

W wieczornym paśmie informacyjnym TVP1 najdroższe jak zwykle są emisje w niedzielę. Na reklamę w trzech blokach między „Wiadomościami”, „Sportem” a „Pogodą” trzeba wydać od 61,4 do 64,7 tys. zł. Przed rokiem takie spoty kosztowały od 59,6 do 68,9 tys. zł. Cena reklamy przed „Tomasz Lis na żywo” wynosi 35,5 tys. zł (1,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej), a przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” - 36,2 tys. zł (2,1 tys. zł więcej niż przed rokiem).

Z programów rozrywkowych najdroższa dla marketerów jest „Jaka to melodia?”, przy której niedzielnych odcinkach reklamy kosztują nawet 32,5 tys. zł, 3,4 tys. zł mniej niż w kwietniu ub.r. Na spot przy „The Voice of Poland” trzeba wydać od 16 do 23 tys. zł. To sporo mniej niż przy emitowanej w tym paśmie wiosną ub.r. „Bitwie na głosy”, przy której najdroższe reklamy kosztowały 31,3 tys. zł.

Sprzedaż kwietniowej oferty TVP ruszyła we wtorek. W środę można jeszcze rezerwować czas wprost z cennika, w czwartek realizowany będzie buking pakietów ratingowych, a w piątek - buking pakietów KZP. Zamówienia na pakiety KZP w TVP1 i TVP2 będą przyjmowane do czwartku do godz. 10.

Telewizja Polska udostępniła cennik reklamowy na kwiecień jednocześnie z TVN (przeczytaj szczegóły jego oferty).

Dołącz do dyskusji: Tańsze reklamy w TVP. Najdroższe przy Lidze Mistrzów i „M jak miłość”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl